ТЕНДЕРНЕ ЗАВДАННЯ
для надання комерційної пропозиції по розробці та впровадженню
комплексної SMM підтримки корпоративного бренду «WOG» в соціальних мережах
1. Замовник:
ТОВ «ЦЕНТУРІОН-ДІСТРІБЮШИН».
Юридична адреса: 43010, Волинська обл., м. Луцьк, вул. Кременецька,38.
Фактична адреса: 04080, м. Київ, вул. Новокостянтинівська, 18.
Відповідальний за проведення тендеру: Катерина Сафонова, email: kateryna.safonova@wog.ua
2. Мета:
· Розвиток присутності бренду «WOG» у соціальних медіа та месенджерах, а саме в: Facebook, Instagram, Youtube, Viber, Telegram;
· Збільшення кількості підписників сторінок бренду в Facebook, Instagram, Youtube, Viber, Telegram;
· Виведення спільнот бренду на перше місце серед конкурентів, за кількістю підписників та рівнем залучення в комунікацію (ER);
· Активне зростання ER (engagement rate) за рахунок якісного контенту, швидкого реагування на запити, активацій та налагодження активного зворотнього зв’язку з аудиторією;
· Стимулювання та розвиток UGC (генерування контенту користувачами), збільшення кількості незалежних згадувань, генерування якісного контенту;
· Побудова довгострокових відносин з аудиторією за рахунок сформованої якісної контент-стратегії, яка відповідає бренду та його цінностям;
· Зростання цільової аудиторії, за рахунок максимально точного таргетингу, за допомогою використання даних програми лояльності для оптимізації витрат компанії;
· Відслідковування та використання нових інструментів, сервісів, трендів у соціальних медіа, а також в інтернеті в цілому, для підтримки та провадження інновацій.
3. Перелік робіт:
1. Розробка SMM стратегії на рік: аналіз сторінок замовника у соц. мережах та сторінок конкурентів, розробка концепції рекламної діяльності та контент стратегії Замовника, підготовка медіаплану;
2. Підготовка щомісячного контент-плану;
3. Підготовка та розміщення рекламних публікацій (постів) в мережі Facebook (до 20 постів в місяць):
a. Розробка текстів;
b. Розробка візуалізацій (статичних або динамічних): використання власного фото контенту або придбання зображень на фотостоках;
c. Адаптація матеріалів для Viber та Telegram.
4. Підготовка та розміщення рекламних публікацій (постів) в мережі Instagram (до 20 постів в місяць):
a. Дублювання постів з Facebook, публікація власного фото контенту, репости авторських фото;
b. Розробка текстів для публікцій.
5. Підготовка та проведення активацій на сторінках Facebook та Instagram (до 2 активацій в місяць):
a. Розробка ідеї та механіки активації;
b. Розробка і розміщення правил активації;
c. Розробка тексту та візуалізації;
d. Розміщення активації;
e. Визначення переможців та публікація результатів.
6. Написання і розміщення статей на сайті в розділі «Новини» в обсязі до 8 місяць (українська та російська мова);
7. Підготовка і розміщення термінових ситуативних постів за необхідності в рахунок запланованої кількості постів в місяць;
8. Просування постів в мережах Facebook та Instagram на охоплення;
9. Просування постів в мережах Facebook та Instagram на залучення;
10. Розробка інноваційних та нестандартних технологій рекламного просування в соціальних мережах. Використання таргетування, використання доступних даних від WOG. Пропозиції щодо зменшення ціни за одного «фана»;
11. Надання щомісячних детальних звітів замовнику: аналіз основних показників ефективності (KPI) , аналіз аудиторії, аналіз контенту, аналіз категорії, порівняння показників, висновки та пропозиції.
12. Розробка додаткових креативних матеріалів, які потрібні в процесі роботи (cover photo, cover video). Або додаткових матеріалів на вимогу.
13. Виготовлення власного фото контенту.
4. Вимоги :
· Побудова і підтримка позитивного іміджу бренду WOG.
· Формування, підтримка та збільшення лояльності користувачів до бренду WOG.
· Розробка оригінального і ефективного контенту для просування іміджу бренду WOG і його продуктів.
· Відстеження трендів у соц. медіа та впровадження нових інструментів та технологій.
· Професіоналізм, експертиза, креативність, гнучкість та ініціативність.
5. Цільова аудиторія:
· 18 – 30 років, 70% чоловіки та 30% жінки, дохід середній +, автомобілісти
· 31 – 45 років, 70% чоловіки та 30% жінки, дохід середній +, автомобілісти
6. Період співпраці: 14.02.2019 – 13.02.2020 – підписання договору на 1 рік.
7. Цінова частина тендеру:
Таблиця 1 – складові цінової пропозиції
1 |
Загальна щомісячна вартість обслуговування згідно переліку робіт |
Бюджет в місяць без ПДВ |
|
2 |
Обслуговування в соціальних медіа (згідно переліку робіт) |
Деталізація: Розробка стратегії Розробка та розміщення контенту Ситуативний маркетинг |
Бюджет в місяць без ПДВ |
3 |
Реклама та просування сторінок відповідно до ключових показників ефективності |
Деталізація: Промо сторінки Промо постів Комісія агентства |
Бюджет в місяць без ПДВ |
4 |
Вартість одного нового учасника спільноти, залученого за допомогою реклами |
Деталізація: В розрахунку по кожній соц. мережі |
Бюджет в місяць без ПДВ |
5 |
Підготовка та розміщення статей на сайті |
Бюджет в місяць без ПДВ |
|
6 |
Адміністрування/ведення проекту (повний аккаунт супровід проекту) |
Бюджет в місяць без ПДВ |
|
7 |
Рейти агенції, відповідно до команди, яка приймає участь в проекті, а також на додаткові роботи/послуги |
Вартість однієї години роботи без ПДВ |
Таблиця 2 – показники ефективності
1 |
Загальний приріст аудиторії в місяць в розрізі кожної площадки |
Facebook: 3000 Instagram: 725 |
2 |
Просування постів на залучення (Facebook+Instagram): |
6340 |
3 |
Прогнозований показник ER: |
не менше 7% |
4 |
Прогнозоване охоплення (органічне, вірусне, платне) |
8. Перелік обов’язкової документації від учасників:
· Загальна інформація про підприємство;
· Контактна особа, до якої можна звертатися за уточненнями;
· Копія свідоцтва про державну реєстрацію;
· Копія свідоцтва платника ПДВ;
· Копія Статуту зі змінами (у разі їх наявності) або іншого установчого документу
· Копія Довідки ЄДРПОУ;
· Портфоліо компанії (посилання на кейси, креденшиалс, приклади робіт, посилання на сторінки клієнтів в соц.мережах);
· Пропозиція з включенням загальної стратегії, креативної стратегії, контент-плану (контент-концепту), приклади контенту;
· Шаблон щомісячного звіту;
· Цінова пропозиція з деталізацією вартості робіт: Таблиця 1, Таблиця 2;
· Зазначення умов оплати (передоплата, оплата по факту закінчення робіт).
9. Умови подання тендерних пропозицій: система електронних комерційних закупівель RIALTO, акредитований електронний майданчик https://zakupki.prom.ua/commercial/tenders/R-UA-2018-12-13-000005
Усі зацікавлені особи в якості учасників можуть подавати свої пропозиції на закупівлю виключно через систему електронних закупівель.
10.
Термін подачі пропозицій: до 14.01.2019
11. Форма розгляду тендерних пропозицій
Двоетапний тендер:
1. Прийом пропозицій, отриманих через електронний майданчик, відповіді на питання
2. Прекваліфікація – відкриття технічної частини пропозиції учасників, визначення учасників, що переходять до аукціону
3. Аукціон – зниження ставок обраними учасниками
4. Запрошення за необхідністю лідерів аукціону на засідання тендерного комітету для додаткових консультацій
5. Визначення переможця
12. Місце проведення зустрічей: м. Київ, вул. Новокостянтинівська, 18, БЦ «Ріальто», 6 поверх.
WOG CAFE – це нове слово,
новий концепт української
гастрономічної культури.
Ароматне кавове зерно від одного з найдревніших виробників Німеччини, надсучасні швейцарські кавові апарати, стильні та зручні горнятка та можливість самостійно приготувати свій улюблений кавовий напій – ми створили максимально комфортні умови для задоволення потреб найвибагливіших кавоманів.
За кожну покупку в мережі АЗК WOG отримуйте бонуси на вашу картку "Прайд", накопичуйте їх і обмінюйте на пальне або інші товари.
Дізнатись більше
На АЗК WOG впроваджена система контролю якості нафтопродуктів, на кожному з етапів його доставки.
1. При укладанні міжнародних контрактів;
2. На кордоні України;
3. Перед зливом пального в резервуари нафтобази;
4. Після зливу пального в резервуари нафтобази;
5. При відвантаженні нафтопродуктів з резервуарів нафтобаз.
Одна з найбільших монобрендових мереж автозаправних комплексів і найбільший імпортер пального в Україні. Ми поставляємо 7 сертифікованих типів пального з заводів Литви, Румунії та Республіки Білорусь.