Мобільний додаток WOG
Безкоштовно на Google Play
Завантажити
Перейти на мобільний сайт
Мобільний додаток WOG
Безкоштовно на AppStore
Завантажити
Перейти на мобільний сайт
Гаряча лінія - 0 800 300 525
Повернутись

Визначення компанії по комплексній SMM підтримці корпоративного бренду «WOG» в соціальних мережах на 2019 рік

13.12.2018

ТЕНДЕРНЕ ЗАВДАННЯ

для надання комерційної пропозиції по розробці та впровадженню

комплексної SMM підтримки корпоративного бренду «WOG» в соціальних мережах

1. Замовник:

ТОВ «ЦЕНТУРІОН-ДІСТРІБЮШИН».

Юридична адреса: 43010, Волинська обл., м. Луцьк, вул. Кременецька,38.

Фактична адреса: 04080, м. Київ, вул. Новокостянтинівська, 18.

Відповідальний за проведення тендеру: Катерина Сафонова, email: kateryna.safonova@wog.ua

2. Мета:

·  Розвиток присутності бренду «WOG» у соціальних медіа та месенджерах, а саме в: Facebook, Instagram, Youtube, Viber, Telegram;

·  Збільшення кількості підписників сторінок бренду в Facebook, Instagram, Youtube, Viber, Telegram;

·  Виведення спільнот бренду на перше місце серед конкурентів, за кількістю підписників та рівнем залучення в комунікацію (ER);

·  Активне зростання ER (engagement rate) за рахунок якісного контенту, швидкого реагування на запити, активацій та налагодження активного зворотнього зв’язку з аудиторією;

·  Стимулювання та розвиток UGC (генерування контенту користувачами), збільшення кількості незалежних згадувань, генерування якісного контенту;

·  Побудова довгострокових відносин з аудиторією за рахунок сформованої якісної контент-стратегії, яка відповідає бренду та його цінностям;

·  Зростання цільової аудиторії, за рахунок максимально точного таргетингу, за допомогою використання даних програми лояльності для оптимізації витрат компанії;

·  Відслідковування та використання нових інструментів, сервісів, трендів у соціальних медіа, а також в інтернеті в цілому, для підтримки та провадження інновацій.

3. Перелік робіт:

1.  Розробка SMM стратегії на рік: аналіз сторінок замовника у соц. мережах  та сторінок конкурентів, розробка концепції рекламної діяльності та контент стратегії Замовника, підготовка медіаплану;

2.  Підготовка щомісячного контент-плану;

3.  Підготовка та розміщення рекламних публікацій (постів) в  мережі Facebook (до 20 постів в місяць):

a.  Розробка текстів;

b.  Розробка візуалізацій (статичних або динамічних): використання власного фото контенту або придбання зображень на фотостоках;

c.  Адаптація матеріалів для Viber та Telegram.

4.  Підготовка та розміщення рекламних публікацій (постів) в  мережі Instagram (до 20 постів в місяць):

a.  Дублювання постів з Facebook, публікація власного фото контенту, репости авторських фото;

b.  Розробка текстів для публікцій.

5.  Підготовка та проведення активацій на сторінках Facebook та Instagram (до 2 активацій в місяць):

a.  Розробка ідеї та механіки активації;

b.  Розробка і розміщення правил активації;

c.  Розробка тексту та візуалізації;

d.  Розміщення активації;

e.  Визначення переможців та публікація результатів.

6.  Написання і розміщення статей на сайті в розділі «Новини» в обсязі до 8 місяць (українська та російська мова);

7.  Підготовка і розміщення термінових ситуативних постів за необхідності в рахунок запланованої кількості постів в місяць;

8.  Просування постів в мережах Facebook та Instagram на охоплення;

9.  Просування постів в мережах Facebook та Instagram на залучення;

10.  Розробка інноваційних та нестандартних технологій рекламного просування в соціальних мережах. Використання таргетування, використання доступних даних від WOG. Пропозиції щодо зменшення ціни за одного «фана»;

11.  Надання щомісячних детальних звітів замовнику: аналіз основних показників ефективності (KPI) , аналіз аудиторії, аналіз контенту, аналіз категорії, порівняння показників, висновки та пропозиції.

12.  Розробка додаткових креативних матеріалів, які потрібні в процесі роботи (cover photo, cover video). Або додаткових матеріалів на вимогу.

13.  Виготовлення власного фото контенту.

4. Вимоги :

·  Побудова і підтримка позитивного іміджу бренду WOG.

·  Формування, підтримка та збільшення лояльності користувачів до бренду WOG.

·  Розробка оригінального і ефективного контенту для просування іміджу бренду WOG і його продуктів.

·  Відстеження трендів у соц. медіа та впровадження нових інструментів та технологій.

·  Професіоналізм, експертиза, креативність, гнучкість та ініціативність.

5. Цільова аудиторія:

·  18 – 30 років, 70% чоловіки та 30% жінки, дохід середній +, автомобілісти

·  31 – 45 років, 70% чоловіки та 30% жінки, дохід середній +, автомобілісти

6. Період співпраці: 14.02.2019 – 13.02.2020 – підписання договору на 1 рік.

7. Цінова частина тендеру:

Таблиця 1 – складові цінової пропозиції

1

Загальна щомісячна вартість обслуговування згідно переліку робіт

Бюджет в місяць без ПДВ

2

Обслуговування в соціальних медіа (згідно переліку робіт)

Деталізація:

Розробка стратегії

Розробка та розміщення контенту

Ситуативний маркетинг

Бюджет в місяць без ПДВ

3

Реклама та просування сторінок відповідно до ключових показників ефективності

Деталізація:

Промо сторінки

Промо постів

Комісія агентства

Бюджет в місяць без ПДВ

4

Вартість одного нового учасника спільноти, залученого за допомогою реклами

Деталізація:

В розрахунку по кожній соц. мережі

Бюджет в місяць без ПДВ

5

Підготовка та розміщення статей на сайті

Бюджет в місяць без ПДВ

6

Адміністрування/ведення проекту (повний аккаунт супровід проекту)

Бюджет в місяць без ПДВ

7

Рейти агенції, відповідно до команди, яка приймає участь в проекті, а також на додаткові роботи/послуги

Вартість однієї години роботи без ПДВ

Таблиця 2 – показники ефективності

1

Загальний приріст аудиторії в місяць в розрізі кожної площадки

Facebook: 3000

Instagram: 725

2

Просування постів на залучення (Facebook+Instagram):

6340

3

Прогнозований показник ER:

не менше 7%

4

Прогнозоване охоплення (органічне, вірусне, платне)

8. Перелік обов’язкової документації від учасників:

·  Загальна інформація про підприємство;

·  Контактна особа, до якої можна звертатися за уточненнями;

·  Копія свідоцтва про державну реєстрацію;

·  Копія свідоцтва платника ПДВ;

·  Копія Статуту зі змінами (у разі їх наявності) або іншого установчого документу

·  Копія Довідки ЄДРПОУ;

·  Портфоліо компанії (посилання на кейси, креденшиалс, приклади робіт, посилання на сторінки клієнтів в соц.мережах);

·  Пропозиція з включенням загальної стратегії, креативної стратегії, контент-плану (контент-концепту), приклади контенту;

·  Шаблон щомісячного звіту;

·  Цінова пропозиція з деталізацією вартості робіт: Таблиця 1, Таблиця 2;

·  Зазначення умов оплати (передоплата, оплата по факту закінчення робіт).

9. Умови подання тендерних пропозицій: система електронних комерційних закупівель RIALTO, акредитований електронний майданчик https://zakupki.prom.ua/commercial/tenders/R-UA-2018-12-13-000005

Усі зацікавлені особи в якості учасників можуть подавати свої пропозиції на закупівлю виключно через систему електронних закупівель.

10. Термін подачі пропозицій: до 14.01.2019

11. Форма розгляду тендерних пропозицій

Двоетапний тендер:

1.  Прийом пропозицій, отриманих через електронний майданчик, відповіді на питання

2.  Прекваліфікація – відкриття технічної частини пропозиції учасників, визначення учасників, що переходять до аукціону

3.  Аукціон – зниження ставок обраними учасниками

4.  Запрошення за необхідністю лідерів аукціону на засідання тендерного комітету для додаткових консультацій

5.  Визначення переможця

12. Місце проведення зустрічей: м. Київ, вул. Новокостянтинівська, 18, БЦ «Ріальто», 6 поверх.


Ще тендери

Всі тендери