Мобільний додаток WOG
Безкоштовно на Google Play
Завантажити
Перейти на мобільний сайт
Мобільний додаток WOG
Безкоштовно на AppStore
Завантажити
Перейти на мобільний сайт
Гаряча лінія - 0 800 300 525
Повернутись

Визначення компанії по комплексній медіа підтримці мережі АЗК «WOG» в інтернеті протягом 2019 року

29.01.2019

БРИФ

для надання комерційної пропозиції

щодо надання послуг комплексної медіа підтримки мережі АЗК «WOG»  в інтернеті протягом 2019 року з використанням RTB, Programmaticbuying та інших систем закупівлі реклами, а також прямої закупівлі медіа реклами

1.  Замовник:

Товариство з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТУРІОН-ДІСТРІБЮШИН».

Юридична адреса: 43010, Волинська обл., м. Луцьк, вул. Кременецька,38.

Фактична адреса: 04080, м. Київ, вул. Новокостянтинівська, 18.

Відповідальний за проведення тендеру: Чорний Євгеній Владиславович, 063 225 67

38,

e-mail: yevhen.chornyi@wog.ua

2. Мета:

Отримання високоякісних робіт та послуг з максимально ефективним та якісним розміщенням реклами у мережі інтернет. Комплексне медіа планування рекламних кампаній відповідно до задач та брифів.ДК 021:2015, Код згідно з Класифікатором - 79340000-9 ; Найменування - Рекламні та маркетингові послуги

·  Якісне планування медіа кампаній в інтернеті відповідно до задач та брифів;

·  Отримання максимально вигідних умов та цінових пропозицій по розміщенню в інтернеті ;

·  Використання автоматизованих рішень для закупки трафіку – RTB, Programmatic, інші;

·  Планування якісних стратегій при розробці медіа кампаній, з метою виконання поставлених задач за найменший бюджет;

·  Отримання найвигідніших умов з розміщення на окремих площадках;

·  Використання нових та якісних інструментів для таргетованого залучення цільової аудиторії, закупка аудиторії, а не майданчиків (сайтів);

·  Підготовка стратегії під кожну задачу протягом року, де використовувати підхід отримання поставлених показників ефективності за найменший бюджет, з урахуванням використання найсучасніших технологій, підходів в плануванні та інше.

·  Agile підхід в работі. Можливість швидко реагувати на запити та зміни в ході кампаній, гнучкість компанії до таких запитів та можливість впливати на хід в будь-який момент.

·  Зростання відвідуваності сайтів

3. Перелік робіт:

Створення рекламного кабінету, налаштування кампаній згідно задач та брифів, цільової аудиторії.;

·  Контроль та проведення рекламних кампаній;

·  Корегування рекламних кампаній в процесі відповідно до якості показників  – CTR, CPM, CPC,  інших;

·  Рекомендації щодо покращення показників рекламних кампаній – в процесі роботи та пост-фактум. Висловлювання рекомендацій щодо розробки стратегії в плануванні.

·  Реагування на зміни по ходу кампанії з урахуванням якісних та кількісних показників;

·  Заміна креативних матеріалів, копірайтів за необхідності згідно результатів кампанії;

·  При необхідності, підготовка та розробка додаткових матеріалів чи послуг пов’язаних з підготовкою ра розробкою рекламних кампаній – розробка креативів та іх наступний продакшн, розробка банерів та ресайзи відповідно до технічних вимог майданчиків чи систем, розробка комплексної стратегії по медіа і т.п.

4. Вимоги :

·  Отримання максимального охвату в рамках кампаній та бюджетів;

·  Наявність в портфоліо успішно реалізованих Діджитал стратегій і проектів для великих міжнародних брендів як в Україні, так і на зарубіжних ринках.

·  Можливість пакетної закупівлі медійної реклами за зниженими спец цінами

·  Вимоги до проектної команді (наявність фахівців):

Аккаунт-менеджер, проджект менеджер, аналітик/стратег, фахівець з КМС Google, фахівець з медіа рекламі, дизайнер, копірайтер, фахівець з відео рекламі, фахівець з платної рекламі в соц. Мережах (тизерних мережах, PPC спеціаліст).

·  Надання якісного трафіку. Без залучення «чорного» трафіку. Отримання трафіку з максимально низьким показником відмов (bouncerate);

·  Обов’язковий доступ до рекламних кабінетів чи доступ до кабінету незалежного арбітражу/аналізу трафіку, по типу GDE (GemiusDirectEffect) чи іншої системи;

·  Можливість в будь-який момент вийти на контакт з аккаунт-менеджером для коригування чи зупинення рекламної кампанії. Максимально оперативне реагування за запити щодо рекламних кампаній;

·  Надання щотижневих, щомісячних та фінальних звітів. Відображення досягнення ключових показників ефективності (CPM, CPC, CPV, Reach, CPR, VTR%, CTR%)

·  Висока експертиза в медіа плануванні та використанні RTB, ProgrammaticBuying

·  Отримання максимального охвату при низьких CPM та CPC

·  Прозорість в роботі та розміщенні реклами – при необхідності розкриттяназв партнерів, умов співпраці, комісій.

·  Пошук можливостей максимального таргетингу на цільову аудиторію – залучення та використання бази лояльності (тільки у шифрованому вигляді), інші інструменти.

·  Оплата за послуги тільки пост фактум після проведення кампанії, з відстрочкою 15-30 днів з моменту підписання акту

·  Контрагент платник ПДВ

5. Цільова аудиторія :

-18-30 років, 70% чоловіки та 30% жінки дохід середній +, автомобілісти.

- 31-45 років, 70% чоловіки та 30% жінки дохід середній +, автомобілісти.

Можливе уточнення по цільовій аудиторії відповідно до кожної задачі

6. Орієнтовний період: 20 лют. 2019 – 19 лют. 2020 ( підписання договору на 1 рік)

7. Територія: Україна, окрім зони проведення АТО та АР Крим

8. Бюджет: плановий річний бюджет статті 4 000 000 грн включаючи агентську комісію та ПДВ. Бюджет по кожній окремій задачі буде описаний в брифах з урахуванням цілей та показників ефективності.

7. Показники, що потрібно надати

Таблиця 1

Назва платформи

Кількість бірж, їх перелік

Наявність готових аудиторій

Можливість таргетингу Programmaticпо GPS (якісний збір аудиторій та показ реклами аудиторій по певній локації)

Умови співпраці. Відсоток за обслуговування, комісія агентства. Додаткові умови?

Чи є додаткові комісії/умови співпраці, окрім комісії агентства (обслуговування, адміністрування кабінету, інше)? Якщо так, то вказати який % та за які послуги

Щомісячний охват виходячи з бюджету на рік, по кожній ЦА

Щомісячна кількість переходів на сайт, виходячи з бюджету на рік, по кожній з ЦА

Прогнозований CPM відповідно до ЦА

Прогнозований CPC відповідно до ЦА

Курс закупівлі тизерної реклами в Facebook

Курс закупівлі тизерної реклами в Google

Середній курс закупівлі трафіку на інших майданчиках

Додаткові комісії за закупку тизерної реклами (Facebook, Google) – чи є такі, якщо є, то який %

Вказати ціну CPC при першій ЦА, з вказаним в брифі гео-таргетингом на Facebook. Види реклами – тизер (перехід на landing page), відео реклама - CPM

Вказати плановану ціну CPV при таргетингу на ЦА в брифі, розміщення на Youtube

Адміністрування (Adriver, GDE, інше) – додатковий бюджет/комісія ? Якщо так, то вказати умови/бюджет на адміністрування

Рейти (ціни за годину) на продакшн, адаптацію та ресайзи креативних матеріалів

Представити кейси по медіа кампаніям (ефективність розміщення)

8. Перелік обов’язкової документації від учасників:

·  Загальна інформація про підприємство;

·  Контактна особа, до якої можна звертатися за уточненнями;

·  Копія свідоцтва про державну реєстрацію;

·  Портфоліо компанії ( посилання на кейси, креденшалс, приклади робіт);

·  Копія свідоцтва платника ПДВ;

·  Копія Статуту зі змінами (у разі їх наявності) або іншого установчого документу;

·  Копія Довідки ЄДРПОУ;

·  Річний оборот за останні 12 місяців;

·  Рік заснування і / або початку діяльності;

·  Повідомлення (в разі наявності) про заставу, припинення діяльності, процедури банкрутства;

·  Наявність претензій з боку податкових органів;

·  Наявність судових справ у учасника тендеру;

·  Заповнена Таблиця 1;

·  Заповнений медіаплан, який прикріплений додатково;

·  Пропозиція з включенням загальної стратегії в медіа плануванні для WOG

9. Умови подання тендерних пропозицій:

система комерційних закупівель RIALTO, акредитований електронний майданчик

https://zakupki.prom.ua/commercial/tenders/R-UA-2019-01-29-000079-z


Термін подачі пропозицій – до 07.02.2019 включно.

10. Форма розгляду тендерних пропозицій:

Двоетапний тендер:

1. Прийом пропозицій, отриманих через електронний майданчик, відповіді на питання

2. Прекваліфікація – відкриття технічної частини пропозиції учасників, визначення учасників, що переходять до аукціону. На прекваліфікацію надати всі дані з пункту 8, крім заповненого медіаплану.

3. Аукціон – зниження ставок обраними учасниками

4. Запрошення за необхідністю лідерів аукціону на засідання тендерного комітету для додаткових консультацій

5. Очна (за необхідності): зустріч-презентація з лідерами аукціону (час зустрічі з кожним учасникомтендеру буде узгоджено за індивідуальним графіком) на засідання тендерного комітету для додаткових консультацій, знайомства та уточнень.

6. Визначення переможця

11. Місце проведення зустрічей:

м. Київ, вул. Новокостянтинівська,18, БЦ «Ріальто», 6-тий поверх. 


Ще тендери

Всі тендери