Мережа АЗК WOG продовжує розширювати кавове меню. Окрім традиційної найкавовішої та ЗАВЖДИКАВИ без кофеїну, віднині на 17 АЗК Київщини можна посмакувати ще й ЗАВЖДИКАВОЮ на безлактозному молоці:
- м.Київ, вул.Юрія Іллєнка, 50
- м. Київ, просп. Перемоги,11
- м. Київ, Дніпровська Набережна, 16 Б
- м Київ, вул. Стеценка, 21
- м. Київ, Севастопольська площа, 5
- м.Київ, вул.Академіка Глушкова, 139
- м.Київ, вул.Ізюмська, 2
- м. Київ, вул. Сім’ї Сосніних, 17 А
- м. Київ, Дніпровська набережна, 17в
- м. Київ, просп. Броварський, 11 Б
- м. Київ, вул. Богатирська, 15 А
- м. Київ, просп. Науки, 49
- м. Київ, вул. Берковецька, 6
- м. Київ, вул. Староноводницька, 59
- Київська обл., с. Гореничі, а/д Київ-Чоп 22км+50м
- Київська обл., Обухівський р-н, м. Обухів, вул. Піщана 101 В
- Київська обл., Васильківський р-н., с/р Здорівка, а/д Київ-Одесса 35 км+ 900м праворуч
Додавши до асортименту каву на безлактозному молоці, компанія дотримується обіцянки пропонувати гостям каву, яку можна, коли не можна. Це про розширення свободи вибору, і гості АЗК WOG не мають заміняти улюблений лате чи капучино на американо через відсутність в асортименті безлактозного молока.
«Понад 10 років WOG не просто розвиває в Україні кавову культуру, а є трендсетером у цьому напрямі. Все починалося зі смачної якісної кави, яку гості могли посмакувати на наших АЗК. Потім запропонували їм найбільші порції найкавовішої на ринку. Згодом додали холодні кавові напої і ЗАВЖДИКАВУ на зерні без кофеїну. Кава на безлактозному молоці – наступний логічний крок у розвитку нашої кавової стратегії. Наразі це пілотний проєкт, який ми впровадили на 17 АЗК. Якщо гості проголосують за нього, такі напої будуть і на інших наших АЗК», - зазначила Ірина Соколовська, директор дирекції громадського харчування.
«Комфорт, розмаїття, свобода вибору – наші ключові пріоритети. Пити каву на класичному зерні чи без кофеїну, з традиційним молоком чи на безлактозному – вибір лише за гостем. Незалежно від обраного варіанту, спосіб приготування напоїв залишається незмінний – за звичним алгоритмом на добре знайомій кавомашині Franke», - наголосив на особливостях клієнтського досвіду Геннадій Карлінський, директор з маркетингу мережі АЗК WOG.