19 лютого Українська залізнична швидкісна компанія і ТОВ «ВОГ РІТЕЙЛ» підписали договір про співпрацю. Завдяки таким приємним змінам, починаючи з березня, пасажири Інтерсіті+, швидкісних потягів Укрзалізниці (УЗ), можуть подорожувати з більшим комфортом. Раніше меню в Інтерсіті+ було одноманітним і невиправдано дорогим. А тепер на поїздах Інтерсіті+ працює понад сто стюардів WOG CAFE, які забезпечують якісне харчування для пасажирів. Сплатити за послуги можна безпосередньо з пасажирського місця – доступні варіанти розрахунку як готівкою, так і банківською картою. Працює також програма лояльності «ПРАЙД», бонусами якої можна розрахуватися за замовлені страви.
WOG CAFE поєднало смаки італійської, французької та американської кухні з українськими традиціями. Меню, складене бренд-шефом WOG, дозволить смачно та швидко перекусити за привабливими цінами. Багато хто з пасажирів вже спробував нові страви та обрав для себе найулюбленіші. «Найкавовіша кава» наявна у наступних пропозиціях: 19 грн за еспресо чи американо, 25 грн – латте і 29 грн – капучино у форматі XXL (330 мл). Для перекусу пасажири найчастіше замовляють хот-доги (35 грн) та сендвічі (26–37 грн). Також користуються популярністю салати «Цезар» і «Грецький» (49 грн). Для сніданку зазвичай обирають вівсяну кашу (20 грн), а для вечері – філе курки по-діжонськи з картопляним пюре (55 грн) та бульйон (25 грн). Серед чаїв надають перевагу чорному, трав‘яному та обліпиховому (12–29 грн). Найпопулярнішими ласощами стали десерти: чизкейк, тірамісу та лимонний мус (30 грн).
Харчування у вагонах, за оцінками багатьох пасажирів, стало прикладом європейського сервісу в Україні, але WOG не збирається зупинятися на досягнутому. У планах – впровадити попереднє замовлення страв та напоїв онлайн або за допомогою мобільного додатку WOG PRIDE, аналогічно придбанню комплекту постільної білизни при купівлі квитка онлайн. «У нас є мрія, щоб цей проект став еталоном якісної співпраці державної компанії і сучасного бізнесу, націленого на бажання клієнта», – окреслює місію проекту директор з маркетингу «ВОГ РІТЕЙЛ» Віталій Ткаченко.