Новаторські ідеї WOG знайшли своє визнання не лише серед споживачів, а й серед справжніх гуру маркетингу. Щорічна премія X-RayMarketingAwards назвала переможців цього року. Серед них і мережа АЗК WOG, яка виборола перемогу одразу в кількох номінаціях.
Так, у номінації «Маркетинг-стратегія року» за «те, що паливний бізнес може перетинатися з ресторанним, і за найкавовішу каву» компанія «ВОГ РІТЕЙЛ» посіла 3 місце та 2 місце у номінації «Brenchmark галузь» за «те, що на заправці п’ють каву та заправляються, а не навпаки»!
Крім того, «Відкриттям року» (професіонал) № 1 за версією X-RayMarketingAwards став директор з маркетингу WOG Віталій Ткаченко «за заправки та каву».
«За два останніх роки ми вибудували потужний бренд WOG Coffee – один з найкращих в Україні. І ми розуміємо, що є попит на найкавовішу каву не лише на АЗК, а й за його межами», - впевнений В. Ткаченко.
Нагадаємо, що за останній рік мережа АЗК WOG розширила меню у власних кафе, а найкавовіша кава стала одним з найбільш впізнаваних та улюблених брендів.
Серед маркетингових відкриттів WOG– окреме місце займає WOGCAFE, що днями має відкритися в середмісті Києва, та запуск нового біопального 95 еко+, яке не лише береже екологію планети, а й дбає про автомобіль.