«WOGOНЬ ДОПОМОГИ. На крила»: проєкт мережі АЗК WOG та Благодійного фонду «Дігнітас»
З 9 січня кожен, хто смакуватиме будь-яким гарячим напоєм на WOG автоматично долучається до проєкту, а WOG перерахує 2 гривні з кожного горнятка на закупівлю БпЛА для батальйону ударних безпілотних авіаційних комплексів «АХІЛЛЕС» 92 ОШБр ім.кошового отамана Івана Сірка та 20 окремого полку безпілотних систем К2.
«Безпілотники не можуть цілком замінити артилерію, але технології, зокрема і БпЛА, вже стали «геймченджером» сучасної війни. Українці – першопроходці масового використання безпілотників у реальних бойових умовах. У нас вчаться та переймають досвід армії світу. Маємо памʼятати, що першими у силу безпілотників повірили наші громадяни, які невпинно «донатили» на розвідувальні та ударні борти. Битву виграє військо, а війну – нація. Кожна гривня напряму впливає на обороноздатність війська, збереження державності, безпеку кожного українця та наближення перемоги», — сказав Юрій Федоренко, командир батальйону ударних безпілотних авіаційних комплексів «АХІЛЛЕС».
«Висока ефективність безпілотних комплексів на полі бою — це беззаперечний факт, який не потребує жодних доказів. Ще до повномасштабного вторгнення я вбачав майбутнє війська у розвитку таких систем, а зараз ми маємо безліч типів та видів безпілотників для будь-яких задач. Саме тому такі ініціативи є вкрай важливими у такий непростий для нас час, тож дякуємо кожному, хто долучився до нашої справи своєю гривнею. Наш підрозділ довів свою ефективність на полі бою, ми масштабуємося і ми потребуємо якомога більше технічних засобів, щоб бити ворога швидше, більше та сильніше. Слава Україні! Тільки вперед!», — зазначив Кирило Верес, командир 20 окремого полку безпілотних систем К-2.
««Проєкт «WOGOНЬ ДОПОМОГИ. На крила» спрямований на підсилення чи не найефективніших підрозділів потужними «крилами» від українських розробників та виробників. Війна триває, а великий український бізнес продовжує допомагати, об'єднуючи спільноту своїх клієнтів заради підтримки нашого війська», – зазначив Геннадій Карлінський, директор із маркетингу мережі АЗК WOG.
«Якісної розвідки ніколи не буде забагато, особливо в поточних умовах загострення бойових дій. Це просте рівняння: щоб менше втрачати наших людей, потрібно більше техніки, що справно виконує свою роботу. Нам потрібно максимально багато засобів розвідки на глибину 40-80-100 км, щоб передбачати рухи ворога та своєчасно реагувати на його просування. Вітчизняні розвідувальні літаки та крила, які ефективно працюють на таку глибину, дозволяють вирішувати такі завдання. Ці можливості доступні, і розвідувальні авіаційні комплекси українського виробництва потрібно активно впроваджувати для підтримки наших військ на передовій і сповільнення ворога», — говорить Люба Шипович, директора Благодійного фонду «Дігнітас».
Смакуйте улюбленими напоями на WOG або донатьте напряму Благодійному фонду «Дігнітас».
Партнер проєкту: стрімінговий сервіс MEGOGO, креативний партнер: Gusev Art Lab.