Мобільний додаток WOG
Безкоштовно на Google Play
Завантажити
Перейти на мобільний сайт
Мобільний додаток WOG
Безкоштовно на AppStore
Завантажити
Перейти на мобільний сайт
Центр підтримки клієнтів - 0 800 300 525
Повернутись

WOG застерігає клієнтів від шахрайства

18.05.2020

Інформуємо Вас, що останнім часом все частіше шахраї, представляючись менеджерами Компанії, дзвонять клієнтам WOG та пропонують купити пальне зі значною знижкою. Для підтвердження своєї роботи в Компанії безкоштовно за допомогою сервісу WOG PAY дистанційно оплачують та заправляють клієнтів на 2 л пального.

У подальшому, спілкуючись з клієнтом, пропонують йому поповнити рахунок мобільного телефону або картковий рахунок шахрая на суму покупки пального зі знижкою. Як правило, клієнт здійснює поповнення через термінал на АЗК або в іншому, розташованому поруч, місці. Після цього, телефони шахраїв не відповідають.

Мережа АЗК WOG просить клієнтів бути пильними і звернути увагу на інформацію, яка допоможе вберегтися від шахраїв:

1.«Гаряча лінія» працює тільки на вхідні дзвінки, тобто клієнтам не можуть надходити дзвінки з номера телефону «гарячої лінії». Менеджери Компанії ніколи не просять поповнити рахунки мобільних телефонів або картковий рахунки. 

2.Компанія WOG не проводить акції щодо безкоштовної заправки пальним.

3.Компанія WOG не проводить взаєморозрахунки за пальне за картковими рахунками фізичних осіб. Всі оплати повинні проходити тільки через розрахункові рахунки в банку.

4.Здійснювати покупку паливних талонів і оптові покупки пального необхідно виключно в регіональних представництвах компанії WOG або через офіційний онлайн-магазин WOG.