Мобільний додаток WOG
Безкоштовно на Google Play
Завантажити
Перейти на мобільний сайт
Мобільний додаток WOG
Безкоштовно на AppStore
Завантажити
Перейти на мобільний сайт
Центр підтримки клієнтів - 0 800 300 525
Повернутись

WOG запустив сервіс попереднього замовлення страв і напоїв у кафе

27.05.2020


WOG запустив новий сервіс у мобільному додатку PRIDE, завдяки якому відтепер клієнтам доступна функція попереднього замовлення страв і напоїв WOG CAFE.

Оновлення додатку PRIDE надає змогу користувачам попередньо замовити страви і напої з асортименту кафе. Це дозволяє заощадити час, не витрачаючи його на чергу, очікування приготування страв і напоїв, адже забрати замовлення можна навіть не виходячи з авто. Крім того, сервіс обов’язково повідомляє про готовність замовлення рush-повідомленням.

Починаючи з 29.05.2020 послуга буде доступна у Києві для власників мобільних телефонів на базі Android, а з 1 червня – на базі iOS. Запуск сервісу попереднього замовлення по всій України планується з 1 червня. 

«Сервіс дозволяє оформити замовлення в будь-який зручний для клієнта момент. Так, їдучи трасою, людина має змогу через додаток обрати й оплатити страви та напій, а по прибуттю на локацію, просто заправитись та зачекати на отримання замовлення. Зручно й те, що обираючи, наприклад, хот-доги, клієнт може додати до них соуси на свій смак: взяти всі або ж від якихось відмовитися», – пояснює Директор Дирекції цифрової трансформації мережі АЗК WOG Олег Кушіль.

Наразі для попереднього замовлення доступні страви та напої з меню WOG CAFE: холодні та гарячі напої, хот-доги, сендвічі та фреш-сендвічі десерти, бургери, лаваші, круасани, основні та перші страви, снеки та сніданки.

Для зручності оформлення попереднього замовлення, в додатку також відображається інформація про орієнтовний час прибуття на обраний АЗК. 


Щоб оформити та отримати попереднє замовлення, достатньо виконати 5 кроків:

1. На головному екрані додатку PRIDE вибрати іконку «Кафе» в розділі WOG PAY.
2. Обрати локацію WOG CAFE та страви.
3. Вказати час, коли буде зручно забрати замовлення.
4. Провести оплату у зручний спосіб (Apple Pay, Google Pay, Masterpass, бонуси).
5. Для отримання замовлення, не виходячи з авто, потрібно сповістити персонал про прибуття на локацію, натиснувши іконку «Я на місці». Замовлення також можна забрати власноруч.