Група компаній Wog здобула перемогу в номінації «Найбільша впізнавана ВТМ року» Національної бізнес-премії «Private Label-2020».
Нагородження переможців відбулося 30 жовтня в рамках ХII Всеукраїнської практичної конференції «Private Label-2020: Ритейлер та виробник– Курс на розвиток», організованої B2B медіа-групою TradeMasterGroup.
«Протягом останніх п'яти років нам вдається утримати свої позиції серед кращих з кращих в українському бізнесі. Для нас це дуже цінно і важливо. Першість у номінації «Найбільша впізнавана власна торгова марка року» для Wog – черговий доказ того, що ми рухаємося в правильному напрямку, створюємо продукти, які подобаються нашим клієнтам і завойовують їх серця. Така висока оцінка спонукає нас працювати ще більше і краще, щоб продовжити радувати наших клієнтів якістю і унікальністю продуктів та сервісів Wog», – заявив керівник дирекції громадського харчування Wog Максим П'ятаков.
Питна вода – найвдаліший проект ВТМ, який реалізовано в 2019-2020 рр. Проект було запущено минулого року, а в 2020 він отримав нову стратегію, яка дала дуже гарні результати. Крім цього, в 2020 році компанія почала реалізацію дріп-кави ВТМ у кафе поїздів Інтерсіті, а також запустила в продаж каву Darboven під брендом Wog.
Нагадаємо, що в 2019 році Wog CAFE отримало першість в таких номінаціях Private Label, як: «Впізнаваність торгової марки» і «Кращий проект Private Label року».