Найбільша українська приватна мережа
автозаправних комплексів WOG пригостила своєю фірмовою кавою учасників третього
Напевно PR Марафону, в ході якого спікери обговорювали тонкощі комунікацій під
час кризи.
Нагадаємо, що рівно рік тому компанія WOG змінила філософію споживання кави в мережі своїх АЗК, встановивши надсучасні професійні кава-машини швейцарської фірми Franke на своїх заправних комплексах.
Апарати Franke зберігають натуральний смак і аромат кави, а також дозволяють збивати молоко в густу піну, завдяки якій, навіть традиційні кавові напої набувають вишуканий смак. WOG купує каво-боби в однієї з найстаріших сімейних фірм Німеччини – компанії JJDarboven, яка вже майже 150 років займається обжаркой і продажем високоякісних сортів арабіки та робусти з Бразилії та Колумбії. Для збереження автентичного смаку кави в мережі WOG використовують тільки найчистішу воду ТМ «Аляска». Клієнти мережі АЗК WOG встигли полюбити фірмові одноразові горнятка з кришками, які за рахунок своєї щільної гофрованої поверхні не обпалюють руки, не втрачають форму і дозволяють братии каву з собою в авто.
Для контролю якості кави WOG проводить аудит на кожному АЗК, де встановлено новее обладнання. Він передбачає перевірку якості зерен, води, молока, наповнювачів, а також правильність заповнення каво-машин.