Мережа АЗК WOG стала лідером IV Національного рейтингу якості управління репутацією «РепутаційніАКТИВісти» серед компаній ПЕК - Нафтопереробка і рітейл. Перша позиція в рейтингу означає, що WOG системно управляє власною репутацією.
«Комунікація WOG - це об'єднаний єдиною стратегією комплекс ефективних дій. Компанія WOG - публічна і відкрита до спілкування з громадськістю та ЗМІ. Мета компанії - почути клієнта, вибудувати довгострокові і довірчі відносини », - Олена Осипчук, PR-менеджер WOG.
Цінність перемоги в рейтингу - незалежна оцінка. Переможця обирають на основі інформації, яка знаходиться в публічному доступі. Учасники не надають дані та звіти про зовнішні комунікації.
Журі рейтингу складається з незалежних експертів, серед яких українські медіа експерти, галузеві експерти, представники консалтингових компаній, інвестиційні аналітики. Такий підхід забезпечує об'єктивність оцінки.
Належність до вищої ліги «РепутаційніАКТИВісти» означає: у компанії міцні ринкові позиції, «перші особи» розуміють, як управляти бізнесом, PR-команда вміє вибудовувати комунікацію з громадськістю.
Дякуємо вам за те, що обираєте WOG!