Меню
WOG передав у два медзаклади обладнання вартістю 3 млн грн
11 листопада 2021

На кошти, зібрані у рамках благодійної ініціативи "Дорога добра", WOG разом з партнерами Машою Єфросиніною, БФ «Твоя Опора» та Dobro.ua придбали та передали медичне обладнання Національному інституту серцево-судинної хірургії імені М.М.Амосова та Інституту педіатрії, акушерства та гінекології (ІПАГ) загальною вартістю 3 млн грн.

Для Інституту імені М.Амосова придбано два операційні столи, загальна вартість яких становить 2 085 804 грн, три двошприцевих насоси (222 600 грн загалом) та 15 флаконів Кустодіолу (65 400 грн загалом).

У цьому медзакладі щороку обстежують 10-12 тисяч маленьких пацієнтів з усіх куточків України. За результатами обстежень, майже 700 малюків оперують. Нове обладнання та розхідні матеріали вже використовуються та допомагають рятувати дитячі сердечка.

Щороку в Україні народжується до 3500 діток з вродженими вадами серця. При цьому, 30% малюків виписуються із пологового будинку навіть без підозри на діагноз. Інститут імені М.Амосова – саме те місце, де дітки з вродженими вадами серця мають шанс на порятунок. Як зазначили в закладі, 95% малюків з даною проблематикою можна врятувати, якщо вчасно прооперувати, часто – в перші дні життя. Тобто, фактично кожна дитинка має шанс на повноцінне здорове життя.

ІПАГ отримав сучасний кювез вартістю 627 096 грн. Клінічні відділення медзакладу беруть на лікування найтяжчих пацієнтів зі всіх областей України. Насамперед тих, яким не можуть надати допомогу за місцем проживання. Тому до ІПАГ з великою надією на одужання приходять майбутні мами та хворі дітки. 

Уже понад 10 років ми разом з вами стаємо справжніми благодійниками. WOG створює фіолетові благодійні горнятка, а споживач залюбки купує улюблені напої саме в них.

«У звичайний ритуал випити каву на АЗК ми додаємо важливі змісти. Люди беруть напої у горнятках з єдинорогом і отримують зовсім інші внутрішні відчуття та емоції, щось на кшталт “я став частинкою великої доброї справи”. Це допомагає залучати широку аудиторію благодійників та формувати культуру доброчинності – особливо, серед молоді. І вже нині наша молодь розуміє, що робити добро – легко, для цього не потрібні мільйони, головне – мати бажання бути дотичним до добрих справ», - зауважив директор з маркетингу Геннадій Карлінський.

За 15 років існування проекту компанії WOG вдалося зібрати понад 23 млн грн. За ці кошти закуплено й відремонтовано медичне обладнання для лікарень у Києві та областях.

Дякуємо кожному, хто у період акції обирає саме фіолетове горнятко і приєднується до цієї благодійної справи. Результатом наших добрих рішень є сотні та тисячі врятованих дитячих сердець у майбутньому.

Інші новини