Меню
WOG - лідер серед мереж АЗК в категорії “кава”!
13 березня 2018


Компанія WOG стала лідером серед мереж автозаправних станцій в категорії “кава” в 2017 році. За даними маркетингового дослідження міжнародної компанії Nielsen, 63% покупців відзначили, що “кава на АЗК WOG найсмачніша”.

Максим Пятаков, начальник управління громадського харчування WOG, зазначив, що кава входить в топ-5 товарів, які найчастіше купують на АЗК. В порівнянні з 2016 роком, в 2017-му продажі кави в мережі WOG виросли на 6 млн. горняток і склали 26 млн. порцій. Варто також зазначити, що реалізація напою здійснюється на базі 386-ти WOG CAFE, з яких 363 розташовані на АЗК WOG, 16 - в поїздах Інтерсіті та 7 кафе формату “сіті”.

Також WOG став фаворитом за оцінкою якості перекусу в мережах АЗК. Нашим хот-догам, сендвічам, бургерам та випічці надали перевагу більше половини опитаних покупців.

Nielsen Holdings plc - це міжнародна компанія, яка надає послуги з вимірювання та поліпшення бізнес-результатів і є ключовим джерелом інформації про те, що споживачі дивляться і купують.

Дякуємо, що обираєте WOG!


Інші новини