15 березня компанія WOGразом з партнерами з «Української Біржі Благодійності», БФ «Відкриті серця України» та волонтерами Центру дитячої кардіохірургії провела майстер-класи для маленьких пацієнтів клініки.
У якості спікерів було запрошено представників ЗМІ. Так, редактори EdipresseUkraine подарували малечі дитячі видання «Юная леди» та «Winx», а також розповіли, як створюються журнали – від задуму до появи видання на поличках магазинів.
Спеціальний гість заходу, письменниця Мирослава Макаревич, презентувала власну книгу «Казка про Каштан і Горобину» та провела інтерактивну вікторину й автограф-сесію. Кілька примірників свого нового твору з авторським підписом Мирослава подарувала бібліотеці Центру дитячої кардіохірургії.
Для найменших відвідувачів Центру організували зону для занять з малювання та ліплення.
Зазначимо, інтерактив з пацієнтами клініки було приурочено до оголошення підсумків благодійної ініціативи «Дорога до серця». Акція зібрала більше 1 млн грн на придбання терморегулюючого пристрою для Центру дитячої кардіохірургії та адресну допомогу шістьом хворим дітям. Необхідне обладнання менш ніж за місяць дозволило врятувати 100 дитячих життів.
Менеджер проектів БФ «Відкриті серця України» Ніна Гаєвська підкреслює, що організатори дуже серйозно підходять до питання вибору постачальника медичного обладнання. «Ми маємо важливе завдання – придбати найкраще з того, що існує. Саме від цього залежить успіх лікування. Фундація пишається тим, що стала частиною команди, яка реалізувала проект «Дорога до серця». Внесок компанії WOG та підтримка «Української Біржі Благодійності» – це врятовані життя сотні дітей. Я хочу подякувати всім, хто долучився до проекту».