Один з провідних порталів про роздрібну торгівлю – Retail Community – вирішив поцікавитися в українських ритейлерів, навіщо вони створюють магазини у стилі «еко». Як пояснив директор з маркетингу WOG Віталій Ткаченко, мета бізнесу компанії – робити життя клієнтів трішки радіснішим, трішки легшим.
«Мета нашого бізнесу – не просто задовольняти потреби клієнтів, а робити їхнє життя трішки радіснішим, трішки легшим. Гостям хочеться прийти у місце, де кольорова палітра інтер’єру не ріже око, де є відчуття простору, свободи, де все живе. Зайшов – і захотілось перекусити, випити кави, душевно поспілкуватися чи посерфити в інтернеті, як зараз часто буває», – каже Віталій Ткаченко.
За його словами, в новому форматі WOG CAFE, розташованих окремо від АЗК, компанія створила дещо інший стиль, оскільки кафе знаходяться в жвавих місцях. Пока только одно Тут присутні елементи лофту, в інтер'єрі використовуються кавові відтінки, які викликають відчуття спокою, затишку і комфорту. Особливо такі відтінки сприятливі для тих, у кого прискорене життя, часта зміна обстановки, словом, ця гама підходить для активних міських мешканців, самодостатніх і впевнених людей. М'які дивани та крісла – це обов'язкове рішення для кожної локації: саме вони дарують відчуття домашнього затишку.
«В цілому, ми прагнемо оновити дизайн на всіх АЗК. За минулий рік переформатували більше 100. У цьому році плануємо стільки ж, – пояснює Віталій Ткаченко. – А також, після успішного запуску флагманського WOG CAFE поза АЗК (на Великій Васильківській, 21 в Києві), цього року продовжимо розвивати даний формат закладів. Так, уже в найближчий місяць відкриємо автономне WOG СAFE у Львові, а протягом року запустимо ще 20 подібних кафе по всій Україні».
Повний текст статті на Retail Community