Нещодавно ми виграли тендер «Української залізничної швидкісної компанії» на організацію харчування пасажирів швидкісних потягів Інтерсіті. Розпочато заняття з командою стюардів, які працюватимуть на обслуговуванні міжміських рейсів.
До команди відбирають юнаків та дівчат з добрими комунікаційними й організаційними здібностями. Загальна кількість стюардів WOG для Інтерсіті становитиме близько 100 осіб. Набір до штату бортпровідників триває.
Наразі перші майбутні стюарди, обрані з-поміж конкурсантів, проходять інструктаж. Як і все у WOG, навчання відповідає стандартам, які випливають з філософії бренду, – «найвища якість у всьому, що ми робимо».
Бригади бортпровідників WOG здійснюватимуть обслуговування пасажирів швидкісних потягів як за барною стійкою вагону, так і безпосередньо у салоні. Пасажирам буде запропоновано великий вибір гарячих страв (супи та основні), бутерброди, напої та, звичайно ж, найкавовішу каву. Сплатити за замовлення можна у кожного зі стюардів, розрахувавшись будь-яким зручним способом: готівкою, карткою чи бонусами, накопиченими у програмі лояльності PRIDE. Крім того, компанія WOG планує задіяти сучасні технології, а саме замовлення їжі через смартфон та попереднє онлайн-замовлення їжі у потяг.
За словами Віталія Ткаченка, директора з маркетингу «ВОГ РІТЕЙЛ», концепція WOG CAFE не змінюється. Оскільки вона чудово показала себе на практиці, її буде повністю перенесено до потягів Інтерсіті. Для пасажирів це означатиме європейський рівень сервісу та бездоганну якість їжі, кави й напоїв за доступними кожному українцеві цінами.