Мережа АЗК WOG разом зі спільнотою PRIDE в межах проєкту «Бонусна броня», який реалізовував Фонд Сергія Притули разом із українськими ритейлерами, зібрали 4,2 млн грн. Кошти спрямували на закупівлю евакуаційного гусеничного бронетранспортера FV-432 та евакуаційного Snatch Land Rover для Сил Оборони України.
Ці броньовані медеваки дадуть змогу бойовим медикам швидко надавати пораненим захисникам меддопомогу, а також евакуювати їх з лінії фронту до стабілізаційних пунктів чи лікарень. А броньована конструкція забезпечуватиме захист від куль та снарядів, які загрожують життю поранених і медиків.
«Цей проєкт унікальний: вперше Фонд Сергія Притули об`єднав українських ритейлерів та їхніх клієнтів, щоб разом допомогти в порятунку життів захисників. Чи не вперше кожен бонус та бал програми лояльності мав таку високу ціну. Так, упродовж жовтня кожен наш клієнт в межах загального збору міг зробити свій внесок, перерахувавши на благодійний проєкт «Бонусна броня» довільну кількість бонусів, що накопичилися на його бонусному рахунку PRIDE. WOG конвертував їх у гривні та перерахував Фонду Сергія Притули для закупівлі броньованої техніки для Сил Оборони. Ми вкотре вдячні спільноті PRIDE за згуртованість та готовність долучитися до справи, яка рятує життя», - зазначив Геннадій Карлінський, директор з маркетингу мережі АЗК WOG.
Нагадаємо, що до проєкту також долучилася мережа мультибрендових магазинів ARGO, мережа магазинів краси та здоров’я EVA, український онлайн-сервіс для вибору товарів і порівняння цін Hotline, національний маркетплейс АЛЛО, мережа дитячих магазинів «Антошка», мережа аптек «Подорожник», торговельна мережа продовольчих супермаркетів «Сільпо», торгова мережа продовольчо-промислових супермаркетів «Фора».