Меню
Розпочала роботу лінія безкоштовного таксі для онкопацієнтів
11 листопада 2020


11 листопада в 17-ти містах України розпочала роботу лінія безкоштовного таксі для онкопацієнтів кол-центру #ВАРТОЖИТИ.

Тепер у 17-ти містах України онкопацієнти зможуть замовити безкоштовне таксі до державного медичного закладу та назад додому. Це стало можливим завдяки 10 000 безкоштовним поїздкам, які надали онлайн-сервіс Uklon та мережа АЗК WOG.

Операторами на лінії таксі працюють волонтери з усієї України, які жертвують одним із найдорожчих ресурсів сьогодення — своїм часом задля допомоги онкопацієнтам.

Щоб дізнатись деталі про роботу лінії безкоштовного таксі для онкопацієнтів — перейдіть за посиланням: http://vartozhyty.com.ua/taxi

Лінія безкоштовного таксі для онкопацієнтів – це одна з 3-х ліній допомоги кол-центру #ВАРТОЖИТИ — єдиного всеукраїнського координаційного центру.

Фундація #ВАРТОЖИТИ в партнерстві з соціально-відповідальними компаніями та за підтримки небайдужих українців з усього світу більше року працює над запуском однойменного кол-центру для онкопацієнтів та їхніх близьких.Також до кол-центру входять:

Гаряча довідкова лінія

Експерти цієї лінії допоможуть отримати відповіді на будь-які питання, пов'язані з онко. За принципом «рівний — рівному» на лінії працюватимуть онкопацієнти з ГО Афіна.  Жінки проти раку, які мають трирічний досвід надання фахової допомоги онлайн.
* Команда експертів пройшла навчання і готова приступити до роботи щойно з'явиться фінансування.

Лінія психологічної допомоги

Професійні онкопсихологи нададуть онкопацієнтам та їхнім близьким необхідну фахову консультацію. З-поміж 45 слухачів курсу онкопсихології було відібрано найкращих фахівців, які працюватимуть на лінії психологічної допомоги.
* Команда експертів готова приступити до роботи щойно з'явиться фінансування.

Дзвінки на короткий номер кол-центру є безкоштовними завдяки двом найбільшим мобільним операторам lifecell та Vodafone, які виділили кол-центру унікальні номери та надали максимально вигідні тарифи на вхідні та вихідні дзвінки.

Побудувати всю технічну інфраструктуру та налаштувати телефонію кол-центру допомогли експерти з РациональноеИТ та AlterEGO digital. Швидке та ефективне опрацювання усіх запитів здійснюється у системі Butrix24, які безкоштовно надали кол-центру свій найкращий пакет послуг.

Для повноцінного запуску кол-центру готове майже все: інфраструктура, логістика, команди висококваліфікованих експертів та онкопсихологів. Бракує фінансування.

Дізнатися більше та долучитись фінансово до створення кол-центру (важлива будь-яка сума) можна за посиланням: http://vartozhyty.com.ua/callcenter



Інші новини