Програма лояльності мережі автозаправних комплексів WOG отримала найвищу оцінку з точки зору вигідності для споживачів в 2017 році. Про це свідчать дані маркетингового дослідження, проведеного на початку поточного року міжнародною компанією Nielsen.
Згідно з даними, більше половини респондентів є учасниками програм лояльності мережі WOG і в той же час, оцінюючи програми лояльності різних мереж АЗК, першість карті WOG віддали 27% респондентів.
"Клієнти віддають перевагу технологічним та інноваційним рішенням, які допомагають зробити процес покупки або заправки простим, зрозумілим, комфортним, швидким. Наприклад, у 2017 році кількість клієнтів, які використовують мобільний додаток при покупках і заправках на АЗК WOG збільшилася в 3 рази, а сервісом WOG PAY (заправка не виходячи з авто) користуються тисячі клієнтів на тиждень. Таким чином, роблячи ставку на технологіях, інноваціях та додаткових сервісах, ми розвиваємо клієнтський досвід і стаємо для клієнтів лідером у виборі АЗК ", - зазначила Ольга Капустіна, директор по маркетингу компанії WOG.
У дослідженні також відзначається, що столичні автомобілісти залишаються досить консервативними у виборі АЗК. За грудень минулого року більше 76% респондентів не відвідували нові автозаправні станції. А з тих, хто все ж вирішив заглянути на "незнайому" заправку, більше половини (53%) вказало, що вона просто була найближчою по дорозі до пункту призначення.
Важливими чинниками при виборі АЗК водії назвали: наявність комфортної вбиральні (97% опитаних), магазину (96%) та шиномонтажу (85%). У 2017 ще більше автомобілістів хотіли б мати можливість скористатися СТО та мийкою при АЗС (72% і 71% опитаних відповідно).
Nielsen - міжнародна компанія, що надає послуги з моніторингу та поліпшення бізнес-результатів. Є ключовим джерелом інформації про споживчі інтереси та вподобання в 47 країнах Європи.