PEOPLE MANAGEMENT 2 – це захід для керівників компаній, які прагнуть не лише отримувати нові бізнес-ідеї, але й ділитися ними. На останній конференції планами компанії WOG та секретами її успіху поділився генеральний директор WOG - Сергій Корецький.
«WOG – це автозаправні комплекси гарного настрою»
«Ми вирішили, що наше покликання – дарувати людям радість. Більше радості. І от кавовий проект – WOG CAFE – став сьогодні найуспішнішим за всю історію компанії, а паливна компанія стала найбільшим продавцем кави в Україні. Про це свідчить статистика. Ми продаємо 20 млн. горняток кави на рік», - розповів Сергій Корецький.
«У майбутньому через років 10–15 не потрібно буде їхати на АЗК, щоб заправитись»
Для компанії WOG слово рітейл - не лише цифри та продажі. Це, насамперед, емоції та гарний сервіс.
«Ми вважаємо, що рітейл відіграватиме визначальну роль у майбутньому розвитку. Так, електромобілі – це тренд у перспективі кількох років, як і мобільний телефон. Це питання часу. У майбутньому через років 10–15 не потрібно буде їхати на АЗК, щоб заправитись, зважаючи на те, що електрозарядки будуть розміщуватись і при торгових, і при офісних центрах, і біля дому. Крім того, кожен наступний автомобіль буде економічнішим, – відповідно, паливному бізнесу потрібні інші якорі, переорієнтація. Саме таку трансформацію сьогодні переживає компанія задля того, аби й надалі бути успішною», - наголосив Сергій Корецький.
З WOG не існує буденності, а кожен наступний день перетворюється на цікаву подорож!