З 1 березня у 14 потягах Інтерсіті і Інтерсіті +, що вже стали популярними, компанія WOG відкриває WOG CAFE. Пасажирам швидкісних поїздів пропонують європейський рівень сервісу і якості харчування, широкий асортимент і, що важливо, доступні, обґрунтовані ціни, як у столичному WOG CAFE.
Угода між філією «Українська залізнична швидкісна компанія» ПАТ «Укрзалізниця» та ТОВ «ВОГ РІТЕЙЛ» була підписана 19 лютого 2016 року. Компанію-оператора з надання послуг харчування обрано за результатами відкритого конкурсу серед десяти інших компаній-учасниць. Запропоновані ТОВ «ВОГ РІТЕЙЛ» послуги були визнані такими, що відповідають усім кваліфікаційним критеріям замовника.
Леонід Лобойко, в.о. начальника філії «УЗШК» ПАТ «Укрзалізниця», зазначає: «Для перевізника важливо запропонувати пасажирам високі стандарти сервісу за доступними цінами – така мета співпраці з «ВОГ РІТЕЙЛ». Ми прагнемо, щоб люди отримувати задоволення від подорожей, адже кількість пасажирів швидкісних поїздів зростає – у середньому майже 260 тис. щомісяця. Найбільше – у харківському напрямку».
У швидкісних потягах WOG CAFE пропонує різноманітне меню, складене за участю бренд-шефа. Це два види сніданків, сендвічі та хот-доги різних видів, салати, перші страви, гарячі другі страви, десерти та фрукти. Пасажирам також доступний широкий вибір кави, яка готується на швейцарських кавових машинах Franke, та чаю.
Їжа і напої завжди будуть свіжими, оскільки, крім кавових апаратів, WOG CAFE обладнані термопотами та грильницями. Крім того, пасажири зможуть замовляти харчування безпосередньо зі свого місця.
Обслуговують пасажирів понад 100 працівників кафе. У кожному вагоні працює троє стюардів WOG CAFE. Один – біля барної стійки, другий – у салоні поїзда із візком, пропонуючи меню або готові страви та напої. Третій стюард, як офіціант, розносить замовлення пасажирам. Оплатити замовлення та покупки можна одним із трьох способів: готівкою, банківською картою, а в подальшому і бонусами WOG PRIDE.
Сергій Корецький, генеральний директор «ВОГ РІТЕЙЛ», зазначає: «У планах компанії – обов'язкове використання сучасних технологій: попереднє замовлення страв і напоїв по інтернету або через додаток WOG PRIDE; крім того, замовлення з місця за допомогою мобільного телефону і замовлення через сайт при купівлі квитків (ідентичне тому, як зараз клієнти ПАТ «Укрзалізниця» замовляють чай і постільну білизну)».
Віталій Ткаченко, директор з маркетингу «ВОГ РІТЕЙЛ», коментує: «Концепція WOG CAFE стала популярною серед українців і міняти її ми не збираємося. Саме цей формат, цей досвід ми переносимо в нові кафе швидкісних поїздів. У нас є мрія, щоб цей проект став еталоном якісної співпраці державної компанії і сучасного бізнесу, націленого на бажання клієнта».