Меню
Nielsen: WOG – лідер ринку, що формує тенденції
21 лютого 2019

Мережа АЗК WOG зміцнила свою лідерську позицію сильного бренду. За даними дослідженняNielsen Shopper Trends Petrol Stations, що було проведено у Києві, компанія WOG - це лідер ринку, що формує тенденції.

За словами директора з маркетингу мережі АЗК WOG Ольги Капустіної, компанія вже другий рік поспіль займає лідерську позицію, а також заслуговує високі оцінки споживачів. Це доводить, що WOG рухається у вірному напрямку.

«Нам важливо, щоб відвідуючи АЗК WOG, клієнт завжди залишався задоволеним. Важлива якість у всьому. Ми прагнемо стати тим місцем, де клієнту буде комфортно, смачно та радісно. Тому ми завжди дослуховуємся до їх побажань та працюємо над покращенням якості сервісу та послуг. За допомогою нових технологій та інновацій ми будемо й надалі робити користування нашими послугами і сервісами краще, простіше та швидше. До слова, нещодавно ми запустили абсолютно новий мобільний додаток PRIDE, куди внесли всі ті зміни, на необхідність яких вказували наші користувачі. Ми спиралися на їхній фідбек та побажання й впевнені, що вони будуть задоволені новим досвідом використання програми».

Індекс капіталу марки магазинів мереж АЗС

В ході досліджень виявилося, що автомобілісти надають перевагу тим АЗК, де є магазин. Так, в 2018 році в середньому водії відвідували магазин при АЗК 1-3 рази в тиждень, що частіше, ніж в попередні роки. При цьому 10% респондентів відзначили, що роблять щоденні покупки в магазинах при АЗК.

Найбільш затребувані категорії в магазині на АЗК - кава (89%) і вода (66%). Не втрачають популярність і хот-доги (близько 50%). В основному покупки на АЗК несуть «імпульсний характер» - це товари, що задовольняють потребу відразу після покупки.

Лідером рейтингу ІКМ другий рік поспіль стає WOG. У дослідженні зазначено, що характеристика, з якою асоціюється дана мережа - лідер на ринку, що задає тенденції.

При цьому наголошується, що основними атрибутами при виборі магазину на АЗК є зручність розташування, співвідношення ціни і якості бензину, чистота і гігієна магазину. Так, практично для всіх респондентів (97%) важливо, щоб магазин при АЗК був акуратним і з приємною атмосферою, а також 89% опитаних відзначили, що при виборі магазину для них не менш важливо і якість сервісу, що надається.

У 2018 року лідером асоціацій покупців по більшості атрибутів вибору магазину при АЗК в процентному співвідношенні є WOG.

Карти лояльності та мобільні додатки

Лідерами по покриттю картами лояльності є мережі WOG, чию карту лояльності мають 52% респондентів. Найвигіднішою карту лояльності WOG вважають 26% опитаних.

В той же час кількість водіїв, які користуються мобільними додатками АЗК зростає - в 2018 році їх використовували 40% респондентів. При цьому додаток мережі WOG - найпопулярніший з часткою 13%.

Перекус в кафе при АЗК

Як показало опитування, в 2018 році столичні водії стали частіше перекушувати в кафе при АЗК. Більшість респондентів відповіли, що купують перекус на АЗК один-два рази на тиждень.

Найпопулярніші гарячі напої на АЗК у водіїв - кава (88%) і чай (27%). Щоб перекусити, найчастіше замовляють хот-дог (52%), випічку (36%), бургер (31%), сендвіч (16%) і лаваш (13%). В середньому на перекус в кафе АЗК водії витрачають 64 грн, що на 17% менше ніж в 2017 р. Це говорить про те, що водії перекушують частіше, але купують менше.

За більшістю думок респондентів, найсмачніша їжа для перекусу по всіх категоріях - у мережі АЗК WOG.  

Заправка автомобіля

В середньому в Києві водії користуються автомобілем 4 рази на тиждень. Найпопулярніше пальне - бензин (64%), також заправляються газом - 18% та  дизельним топливом (17%).

27% респондентів відзначили, що останній раз заправлялися на WOG.

За даними опитування, більшість водіїв (64%) задоволені якістю і ціною палива. При цьому, на думку респондентів, WOG сприймається як АЗК з найкращим за якістю бензином і газом.

Середньомісячні заявлені витрати на бензин склали 2 630 грн, що на 3% більше, ніж в минулому році.

Варто відзначити, що 76% респондентів не відвідували нові АЗК за останній місяць. А з решти 24% майже 40% відповіли, що причиною зміни звичного типу заправки стало те, що "нова" АЗК була по шляху проходження. На другому місці (17%) причиною стало відкриття нової станції бажаною мережі.

Інші новини