Меню
Не було жодного дня, щоб я не хотів іти на роботу до WOG
9 березня 2016

Павло Мельник, львів’янин з музичною та IT-освітами, знайшов своє покликання у роботі на паливному ринку, якому присвятив уже близько 10 років свого життя. З них протягом трьох останніх років Павло керує АЗК, розташованим на 19-му кілометрі траси Київ–Вишгород–Десна. До слова, це один з найуспішніших комплексів мережі WOG. Про Павлову мотивацію, роботу над собою і колективом, про особисте читайте у першому інтерв’ю в рамках проекту «Обличчя WOG».

Мій найперший та основний обов’язок – надання високоякісного обслуговування клієнтам. Ми на WOG це гарантуємо. У другу чергу – це безперервна робота АЗК. Щоб клієнт, завітавши на АЗК рано-вранці чи бодай серед ночі, мав змогу отримати повний спектр наших послуг. Зауважу, що окрема кропітка робота проводиться на кухні. Ми запустили лінійку фаст-фуду, значно розширили меню. Наші фахівці ретельно слідкують за свіжістю та якістю продуктів, тому наші клієнти впевнені – на WOG завжди смачно!

Велику увагу ми приділяємо наповненості крамниць та чистоті на всьому АЗК, щоб клієнту було приємно знаходитися у нас. 

Це робота для тих людей, які не люблять сидіти в офісі.

Це робота для тих людей, які не люблять сидіти в офісі, які завжди прагнуть чогось більшого, нових відкриттів. Можна сказати, для тих, хто звик завжди перебувати в русі.

Але й не це основне. Найбільше я люблю свою роботу за можливість спілкування з клієнтами, щодня з новими людьми. Це цікаво.

Наприклад, ми ввели до меню нову страву: бургери. Як керівникові АЗК мені необхідно знати, як дана страва продаватиметься, наскільки вона цікава клієнту. Тому ми раді, коли відвідувачі висловлюють свою реакцію й відкрито повідомляють про свої враження від наших страв та обслуговування. Трапляються критичні зауваження та побажання, а бувають відповіді на кшталт: «Все класно, ви молодці!». Але мета нашої діяльності одна – покращувати якість усього, що ми робимо.

З подібного спілкування ми робимо висновки для себе, а також ділимося враженнями клієнтів на зборах працівників. Ми увесь час розвиваємося й хочемо, щоб до нас приїжджали не тільки постійні клієнти, а також і ті, хто можуть стати ними в перспективі. 

Моя мотивація – це, перш за все, колектив. Це і є секретна складова успіху нашого АЗК. Коли в колективі немає дружніх стосунків та довіри між людьми, – результату не буде.

Мій робочий ранок щодня починається о 7:45 з п’ятихвилинки. Разом з колективом ми обговорюємо головні плани на день, визначаємо пріоритетні завдання та розставляємо акценти: наприклад, робимо наголос на акції, на продажі палива, продажі страв. Я оцінюю готовність та моральний стан персоналу. Якщо настрій у працівника не найкращий, то маю підбадьорити, мотивувати його, щоб людина почала працювати активніше. Можна сказати, передаю своїм підлеглим позитив, «заряджаю» їх добрим настроєм.

Увесь час, поки я працюю на WOG, і я кажу про це відверто, у мене жодного дня не було, щоб я не хотів іти на роботу. Моя мотивація – це, перш за все, колектив. Це і є секретна складова успіху нашого АЗК. Коли в колективі немає дружніх стосунків та довіри між людьми, – результату не буде, нічого з такої справи не вийде. Наш колектив досі формується. І лишаються в ньому найкращі.

Навіть поза роботою приблизно раз на два місяці ми збираємось колективом і проводимо час разом – вибираємося на природу чи проводимо турніри з настільного тенісу. 

Ми просто замотивовані на результат. 

Наш АЗК протягом чотирьох місяців посідав перше місце в Україні з продажу омивачів. Якщо перекласти цей показник у бізнес-площину, то вийде, що зі 100 клієнтів АЗК 50 осіб на день купували омивачі саме у нас. Ми просто замотивовані на результат. 


Інші новини