Протягом 19-21 вересня компанія WOG спільно зі своїм партнером компанією "Планета кави" пропонували всім гостям міського свята "На каву до Львова" спробувати вишукані інтерпретації улюбленого напою в рамках проекту "Найкавовіша кава".
Гості охоче ласували кавовими коктейлями й вибирали найбільш вподобаний з майже 30-ти видів, які готують каво-машини швейцарської фірми Franke.
Всього за три дні фестивалю було продано більше 1000 горняток ароматного задоволення. Як сувенір WOG пропонував всім кавоманам стильні термо-чашки, що зберігають напій гарячим або холодним тривалий час.
Нагадаємо, що компанія WOG навесні цього року повністю змінила філософію споживання кави в мережі своїх автозаправних комплексів, започаткувавши проект "Найкавовіша кава". Компанія інвестувала в проект більше 34 млн. гривень для того, щоб її клієнти мали можливість смакувати каву ресторанної якості на найближчій АЗК WOG.