“Не роби дурні!” - із таким закликом звертається до глядача “бог” у нових соціальних роликах освітньої кампанії “Стривай!”, яку запустила Національна програма з попередження дорожньо-транспортного травматизму дітей та молоді Traffic Challenge.
В рамках цієї кампанії було створено 5 анімаційних роликів про найпоширеніші причини загибелі людей у ДТП. Ролики озвучив Михайло Хома, фронтмен гурту DZIDZIO.
Серед основних факторів ризику в ДТП, про які йдеться у роликах, – перевищення швидкості, керування автомобілем у стані алкогольного сп’яніння, невикористання пасків безпеки, відсутність автокрісел для дітей та шоломів у мотоциклістів.
Інформаційно-освітня кампанія «Стривай!» запускається на підтримку безкоштовної освітньої платформи з безпеки дорожнього руху. На платформі буде розміщено 50 відеоуроків на різноманітні теми – все, що варто знати кожній людині про те, з чого складається безпека кожного типу учасників дорожнього руху, про кращі світові напрацювання, статистику та методики боротьби зі смертністю та травматизмом на дорозі, про лайфхаки та сучасні тренди безпеки дорожнього руху.
Мережа АЗК WOG долучилась до освітньої компанії «Стривай!» та розмістила освітні ролики на моніторах, які є на АЗК. Також відео проекту “Стривай” поширюватимуться у кінотеатрах, на телебаченні та інтернет-ресурсах. Всі ролики доступні для перегляду тут.