Перше місце в рейтингу ефективності маркетингових
команд в категорії Automotive посіла мережа автозаправних комплексів WOG.
В рамках церемонії нагородження премії Effie Awards 2014 були оголошені результати рейтингу Best Marketing Teams. Всеукраїнський рейтинг називає імена кращих маркетологів і команд в номінаціях, які відповідають продуктовим категоріям проведеного конкурсу.
Маркетингова команда WOG стала першою в числі шістнадцяти команд переможців. Учасники рейтингу відповідали на питання спеціальної анкети, розробленої дослідницькою компанією Factum Group. Бали, нараховані за відповіді анкети, становлять лише 30% фінальної оцінки. На остаточну позицію маркетингової команди в рейтингу вплинула бронзова нагорода Effie Awards Ukraine 2014 за проект «Заправляємо кавою на WOG», реалізований спільно з агентством зовнішньої реклами Master AD.
Віталій Ткаченко, директор департаменту маркетингу «ВОГ РІТЕЙЛ»: «Приємно, коли професіонали високо оцінюють ефективність роботи твоєї команди. Зізнатися, я був дуже здивований. Ця нагорода - стимул для професійного коллективу фахівців, кожен з яких вносить свою лепту у спільну справу розвитку нашої компанії».
Андрій Нікітіч, директор Master AD: «Спасибі команді WOG за довіру і сміливість у реалізації нестандартних рішень, яка розуміє і грамотно використовує такий інструмент як зовнішня реклама. Ми пишаємося, що працюємо з кращого маркетингової командою і допомагаємо компанії WOG ставати лідерами своєї галузі».