Тендерна пропозиція ТОВ «ВОГ РІТЕЙЛ» щодо надання послуг з харчування для пасажирів сучасних поїздів Інтерсіті+ та Інтерсіті акцептована «Українською залізничною швидкісною компанією» (УЗШК).
За результатами прозорої тендерної процедури, яка відбулася 1 лютого 2016 року, запропоновані ТОВ «ВОГ РІТЕЙЛ» послуги були визнані такими, що відповідають усім кваліфікаційним критеріям замовника.
Відповідно, на розгляд тендерної комісії, компанія «ВОГ РІТЕЙЛ» запропонувала послуги з організації харчування, напоїв та інших супутніх товарів, що відповідають найвищим стандартам якості європейського сервісу, культурі обслуговування, а також обґрунтованій ціновій політиці.
Крім того, пропозиція ТОВ «ВОГ РІТЕЙЛ» відповідає вимогам замовника щодо наявності виробничих приміщень і потужностей, зокрема, матеріально-технічної бази.
ТОВ «ВОГ РІТЕЙЛ» було обрано найкращою з-поміж 10 інших компаній, що брали участь у конкурсній процедурі.
«З 2012 року одним зі шляхів свого подальшого розвитку та розбудови маркетингової стратегії ми обрали сферу надання послуг громадського харчування, як у мережі АЗК, так і поза її межами. На сьогоднішній день у якості наших послуг переконалися мільйони клієнтів, котрі стали постійними покупцями продуктів харчування у WOG CAFE на всіх АЗК WOG, а також, починаючи з кінця 2015 року, й у WOG CAFE, розташованому у Києві по вул. Васильківській, 21», – зазначив генеральний директор компанії «ВОГ РІТЕЙЛ» Сергій Корецький.
Нагадаємо, що ТОВ «ВОГ РІТЕЙЛ» задекларувало відкриття близько 200 WOG CAFE поза межами мережі АЗК у великих містах.
«Ми дбаємо про свіжість і смакові якості наших продуктів, гарантуємо їх безпечність та доступність. Відповідно, співпраця з «Українською залізничною швидкісною компанією» – це новий горизонт для нас. Можу запевнити, що команда «WOG CAFE» зробить усе від себе залежне, аби під час подорожі пасажири українських поїздів відчули турботу і комфорт. У цьому напрямку ми вже маємо достатньо успішний досвід. Додам, що я певен у тісній та результативній співпраці з УЗШК», – наголосив Сергій Корецький.
Також інформуємо, що на виконання вимог замовника, за участі відповідних фахівців «ВОГ РІТЕЙЛ» вже створено робочу групу з доопрацювання меню харчування, питань цінової політики та інших організаційних моментів стосовно подальшої роботи.
Зокрема, вже почався процес закупівлі необхідного обладнання для приготування їжі, та обслуговування клієнтів.
«Ми замовили та сплатили за необхідне технологічне обладнання (у тому числі кавові апарати FRANKE, прижимні та контактні грилі й термопоти) на суму більше ніж 4,5 млн. грн. Очікуємо поставку після 25 лютого», – зауважив генеральний директор «ВОГ РІТЕЙЛ» Сергій Корецький.
Також, за його словами, 54 співробітники компанії вже проходять відповідне навчання. Крім того, розпочато роботу над спеціальним мобільним додатком для пасажирів української залізниці.
«На даний момент ми вже прийняли в штат нових співробітників. 54 особи вже проходять навчання. Загалом в обслуговуванні 14 потягів Інтерсіті буде задіяно більше 100 фахівців.
У наших підрядників ми вже замовили додаткові обсяги кавових зерен та інгредієнтів для гарячих бутербродів, хот-доґів.
Ну, і нарешті, ми підписали додаткову угоду з розробником програмного забезпечення, щоб якомога швидше надати пасажирам можливість робити замовлення їжі та напоїв у потягах через додаток для мобільного телефону.
Таким чином, ми прагнемо запровадити найвищі європейські стандарти сервісу на українській залізниці. Наша мета – аби громадяни отримували сервіс європейського рівня, проте за доступними українськими цінами», – резюмував Сергій Корецький.