Рекламна кампанія «Заправляємо кавою» мережі АЗК WOG здобула бронзову Effie Awards 2014
Рекламна кампанія «Заправляємо кавою», розроблена агентством Master AD для мережі автозаправних комплексів WOG, отримала одну з найпрестижніших нагород у сфері маркетингу – бронзову Effie Awards 2014, а маркетингова команда компанії визнана кращою за підсумками року.
«Заправляємо кавою» замислювалася як локальна кампанія і булла спрямована на підвищення лояльності до АЗК WOG. Для досягнення мети було вирішено використовувати формати нестандартної зовнішньої реклами: об'ємні конструкції на білбордах зі світлодіодним підсвічуванням, а також спеціально створені нові формати рекламних площин на/в підземному переході. В результаті такого підходу вийшли не просто рекламні носії, а «емоційні» інформери, які привертають увагу людей і дарують позитивні емоції.
Саме завдяки творчому підходу до створення зовнішньої реклами вдалося не просто досягти мети – підвищити лояльність, але й збільшити обсяги прождаж пального та кави. Зокрема, продажі кави зросли - на 25%, пального - на 10%, іміджеві показники покращились на 31%.
Effie Awards – це найбільша нагорода в галузі маркетингових комунікацій, яка оцінює поєднання стратегії, креативу і як результат, ефективність комунікацій.