Меню
АЗК WOG та ASBIS: оптимізація процесів з бізнес-рішеннями APPLE
9 квітня 2019


Перша національна мережа автозаправних комплексів гарного настрою WOG повідомляє про фінальний етап реалізації інноваційного проекту з оптимізації процесів за допомогою бізнес-рішень Apple. Головною метою нововведення було прискорення виконання операцій, збільшення товарообігу, покращення якості споживчого сервісу та надання сучасних послуг на місцях, не забезпечених стаціонарним торговим обладнанням.

Протягом 2-ох років компанія поступово впроваджувала нову систему збору та керування даними, а також сучасні формати зручного і швидкого обслуговування клієнтів. Для автоматизації операційних процесів у мережі АЗК були придбані компактні комплекси, що складаються з iPhone 5s, мультифункціональної насадки Linea Pro (сканер QR та штрих-коду, зчитувач магнітних карт тощо) та фіскального мобільного реєстратора «Екселліо». Цільове функціонування пристроїв забезпечує спеціально розроблене ПЗ.

Сьогодні компанія WOG використовує термінали збору даних для:

·  оперативного прийому та обліку товару на складах і в розподільних центрах мережі;

·  проведення поточної інвентаризації товарів у WOG MARKET у режимі реального часу;

·  передачі планограм викладки товарів для продавців мережі магазинів WOG;

·  прискорення внутрішньої електронної комунікації між співробітниками та реалізації SLA-сервісів.

 

Рішення також задіяні в проектах:

·  «Мобільна каса», що сприяє розвантаженню черги шляхом замовлення та оплати послуг на місці;

·  «Мобільний касир» у потягах «Інтерсіті», де за допомогою мобільного банківського blutooth-терміналу відбувається реалізація асортименту товарів WOG CAFE та WOG MARKET.

Олег Кушіль, IT-директор мережі автозаправних комплексів WOG, пояснює вибір платформи для модернізації роботи підприємства економічною вигодою та практичною доцільністю:

«Раніше переоцінка була тривалим процесом сканування, обліку товарів і внесення даних у систему вручну. З цієї причини ми почали шукати рішення, які би спростили і прискорили роботу персоналу, а також дозволили підвищити рівень надання сервісу нашим клієнтам. Ми обрали мобільну платформу iOS, оскільки вона характеризується високою надійністю та стабільністю системи, можливістю легкої інтеграції з інфраструктурою і гнучкою розробкою власних онлайн-застосунків для потреб бізнесу. Разом із допоміжними мобільними цифровими пристроями, які виробляються лише під продукцію Apple, ми отримали більш вигідне та продуктивне рішення для оптимізації своїх бізнес-задач. Крім того, завдяки нашому партнерству з компанією АСБІС-Україна ми можемо розраховувати на професійне гарантійне та постгарантійне обслуговування наших корпоративних пристроїв якнайшвидше».

 

«Технічний прогрес невпинно набирає обертів, і лідером ринку стає той, хто  вже сьогодні інвестує в новітні методи керування підприємством. Мережа WOG – яскравий приклад успішного опанування технологій для побудови сучасної бізнес-моделі. Ми пишаємося, що спільними зусиллями нам вдалося реалізувати інноваційний проект європейського рівня на базі рішень Apple. З радістю стежитимемо за подальшими досягненнями і перетвореннями компанії задля підтримки клієнтоорієнтованого сервісу», – прокоментував Олексій Гребенєв, керівник корпоративних продажів продукції Apple компанії АСБІС-Україна.

WOG повідомляє, що реалізація новаторських зусиль керівництва компанії за тестовий період понад 1 рік допомогла успішному досягненню таких стратегічних цілей компанії:

·  нівеляція помилок персоналу, які виникали під час виробничих операцій, здійснюваних вручну;

·  збільшення швидкості внутрішніх та зовнішніх робочих процесів – організації торгівлі та обслуговування клієнтів;

·  оптимізація операційних витрат на матеріально-технічні засоби та робочі місця.


Компанія АСБІС-Україна – один із найбільших на українському ринку дистриб'юторів IT-продуктів, компонентів і рішень; надійний, стабільний та прогресивний партнер, роботодавець із великим спектром можливостей і світовим досвідом. Входить до міжнародного холдингу з 28-річним досвідом в IT-дистрибуції, офісами у 28 країнах, 30000 активних клієнтів та з великою кількістю професійних нагород.

У портфелі компанії в Україні – понад 50 брендів і 7000 споживчих та професійних IT-продуктів відповідних світових виробників.

Більше інформації:www.asbis.ua


Інші новини