Компанія WOG, піклуючись про своїх клієнтів, повністю змінила підхід до приготування кави в мережі своїх автозаправних комплексів. У проект по заміні кава-машин було інвестовано понад 34 млн гривень. Тепер випити найсмачнішу в країні каву можна на найближчій АЗК WOG.
Компанія WOG вклала 27,5 млн гривень у закупівлю нових професійних кава-машин швейцарської фірми Franke, та ще 6,6 млн гривень - в облаштування затишних кавових куточків на АЗК. Всього закуплено біля 350 апаратів, що дозволить замінити обладнання на всіх ключових автозаправних комплексах. Тепер якість кави в мережі WOG можна порівняти з напоями з гарного ресторану або спеціалізованої кав`ярні.
Нове найсучасніше обладнання зберігає натуральний смак і аромат кави, а також дозволяє збивати молоко в тугу густу піну, завдяки якій, навіть традиційні кавові напої набувають вишуканого смаку. Нові апарати дали можливість розширити асортимент продукції, тепер крім звичних еспресо, латте та капучіно в мережі WOG з`являться коктейлі зі смаковими наповнювачами (сиропами) і охолоджені напої з льодом, всього до 30 найменувань.
Крім устаткування WOG змінив і підхід до приготування кави. Відтепер кожен клієнт мережі АЗК може самостійно приготувати собі будь-який напій у кавовому куточку і лише потім сплатити за нього в касі. Таким чином компанія демонструє довіру і відкритість до споживачів своєї продукції.
Ще одним нововведенням стала заміна кавових зерен. WOG купує каву в однієї з найстаріших сімейних фірм Німеччини - компанії JJDarboven, яка вже майже 150 років займається обсмаженням і продажем високоякісних сортів арабіки та робусти з Бразилії та Колумбії. Серед клієнтів JJDarboven представники європейських люксових брендів готелів і ресторанів, у тому числі володарів мішленівських зірок, а також кавові бутіки в Німеччині. Задля збереження аутентичного смаку кави WOG закупив бутильовану воду «Аляска».
Для зручності вживання напою WOG придбав нові одноразові стакани з кришками, які за рахунок своєї щільної гофрованої поверхні не обпікають руки, не втрачають форму і дозволяють брати каву з собою в авто. На пошук «правильних» горняток компанія витратила кілька місяців, перш ніж знайшла оптимальний варіант.
«Ми вирішили створити нову філософію вживання кави в мережі WOG. Для цього компанія закупила найкращі в світі автоматичні кава-машини, зручні стакани, смачну якісну каву. Так символічно співпало, що кава займає друге місце після продажів нафтопродуктів, і ми хочемо, щоб клієнти мережі АЗК WOG отримували продукти лише найвищої якості», - зазначив генеральний директор компанії WOG Сергій Корецький.
Для контролю якості кави WOG проводить аудит на кожній АЗК, де встановлено нове обладнання. Він передбачає перевірку якості зерен, води, молока, наповнювачів, а також правильність заповнення кава-машин.