Товарообіг компанії WOG в 2013 році сягне 3 млрд доларів, обсяг продажів нафтопродуктів - 2 млн тонн, а загальна кількість АЗК - 500 одиниць. Про це розповів генеральний директор компанії WOG Сергій Корецький на Міжнародній конференції Petroleum Ukraine 2013.
Говорячи про плани на найближчі роки, Сергій Корецький підкреслив, що пріоритетним для компанії є збільшення частки ринку роздрібних продажів. "Наші плани дуже амбітні: через три-чотири роки ми маємо намір збільшити свою частку роздрібних продажів нафтопродуктів до 30%. Для цього нам потрібно виконати велику роботу з розвитку мережі наших АЗК, але ми готові до цього", - повідомив Сергій Корецький.
У 2014 році компанія планує відкрити 100 автозаправних комплексів, і тим самим довести їх кількість до 600. Крім цього, WOG має намір розвивати супутні сервіси, зокрема, мережу своїх ресторанів при АЗК. У наступному році для зручності клієнтів WOG відкриє близько 15 нових закладів. Також компанія планує розширити асортимент магазинів на своїх АЗК.
Крім цього, в планах на наступний рік - виведення на ринок оновленого бренду компанії та вдосконаленої програми лояльності. «Ми розуміємо, що конкурувати виключно обсягами продажів - пройдений етап, потрібно розвивати додаткові послуги та сервіси для зручності наших клієнтів», - зазначив Сергій Корецький.