Компанія WOG продовжує роботу над зміцненням своєї команди. Зокрема, 1 листопада до топ-менеджерів компанії приєднався директор з роздрібних продажів Сергій Кочергін. Посилення команди – один із векторів WOG, спрямованих на досягнення масштабних цілей – отримання не менше 30% ринку роздрібних продажів нафтопродуктів в Україні.
Сергій Кочергін - випускник Московського Авіаційного Інституту за фахом ракетобудування з присвоєнням кваліфікації інженера-механіка.
Протягом 15 років працював у російському відділенні норвезької компанії Statoil та входив до складу ради директорів компанії. Серед головних досягнень Кочергіна під час роботи в Statoil: розвиток мережі АЗС в Мурманській області в умовах самофінансування; створення нової структури компанії з декількох юридичних осіб та реструктуризації діяльності існуючих; розвиток мережі АЗС в Псковській області за схемою довгострокової операційної оренди; розвиток мережі АЗС у Санкт-Петербурзі за схемами нового будівництва, операційної оренди, купівлі існуючих мереж або одиничних об`єктів.
Головними задачами в компанії WOG для Сергія Кочергіна є розвиток мережі АЗК, зокрема, магазинів, ресторанів та додаткових сервісів й збільшення роздрібних продажів пального.
«Наша мета – зайняти 30% українського ринку роздрібних продажів пального до 2017 року. Для досягнення цілі нам необхідно подвоїти мережу своїх АЗК. Ми розуміємо, що компанія – це люди, тому кадровому питанню ми приділяємо чи не найбільшу увагу», - зауважив генеральний директор компанії WOG Сергій Корецький.
На сьогодні український ринок роздрібних продажів пального оцінюється у 7 млн тонн, з яких за попередніми підсумками 2013 року 2 млн тонн належить WOG. Окрім цього WOG планує до кінця 2014 року збільшити мережу своїх АЗК до 600 одиниць.
|