Компанія WOG ставить перед собою масштабні задачі. Задля їх виконання вона готова інвестувати в найкращих спеціалістів своєї справи з різних країн. В останній час компанія посилила топ-менеджмент, розширивши повноваження Владислава Войтенка до рівня комерційного директора, запросила на роботу заступників генерального директора з управління персоналом Дениса Кудіна, з маркетингу Віталія Леончука та з продажу супутніх товарів для мережі кафе і ресторанів Міхала Бартусяка. Перед новою командою стоять непрості задачі, проте кожен із них вже зараз виправдовує покладені сподівання.
Серед останніх надбань WOG наступні експерти:
В’ячеслав Савельєв, заступник генерального директора WOG з технічної експлуатації.
Пан Савельєв одним з перших в Росії адаптував та впровадив автоматичні («холодні») АЗС і безконтактні автомийки нового покоління мережі Neste. Також за його ініціативи в компанії було введено аутсорсинг технічного обслуговування мережі АЗС. В’ячеслав Савельєв переїхав з Росії до України заради нових викликів. В компанії WOG він відповідатиме за оптимізацію технічних процесів, впровадження технологічних інновацій, а також за зниження операційних витрат.
Тарас Гошовський, директор з ІТ компанії WOG.
Серед професійних досягнень – шлях від спеціаліста сектору обслуговування до керівника ІТ відділення дочірнього підприємства НАК «Нафтогаз України». Пан Гошовський працюватиме над оптимізацією та автоматизацією роботи всіх процесів задля зниження часу обслуговування клієнтів.
Олексій Лимаренко, керівник програм лояльності WOG, департамент маркетингу є співзасновником компанії Sun GSM, яка займається розробками та впровадженням закритих програм лояльності. Перед паном Лимаренко стоять задачі із залучення нових клієнтів, підвищення довіри до продуктів та сервісів компанії існуючих клієнтів, розробки і впровадження програм лояльності.
Анна Д’яконова, PR-менеджер, департамент маркетингу, протягом довгого часу працювала журналістом у провідних інформаційних агенціях та ділових виданнях, має більш ніж п’ятирічний досвід зв’язків з громадськістю та ЗМІ у компаніях-лідерах своєї галузі. Пані Д’яконова забезпечуватиме прозорість інформаційної політики та діяльності компанії.
«Команда WOG – це «вершки» у своїй сфері: амбітні, освічені та досвідчені експерти. Головним критерієм роботи для них є якість, а головною метою – результат. Ми йдемо в ногу з прогресом, слідкуємо за світовими тенденціями й постійно працюємо над зміцненням нашої команди. Ми ставимо сміливі цілі й досягаємо високих результатів. В той самий час ми пам’ятаємо, що головний суддя нашої роботи – наш клієнт. Для нього ми прискіпливо контролюємо якість кожного нашого продукту: від пального до автохімії та кави, ми впроваджуємо зручні сервіси та отримуємо задоволення від посмішок автомобілістів», - зазначив генеральний директор компанії WOG Сергій Корецький.