Днями у Ялті завершилась дводенна щорічна конференція Асоціації міжнародних автомобільних перевізників. Компанія WOG виступила генеральним партнером заходу та презентувала на ньому ефективний інструмент забезпечення нафтопродуктами -
паливні карти для клієнтів.
Існує декілька схем роботи паливної картки, які розроблені з урахуванням потреб та вимог кожного клієнта – приватного перевізника до великої автотранспортної компанії.
- «Гривневий гаманець» - на картку зараховуються гроші, які знімаються під час заправки. Вартість пального визначається відповідно до ціни, яка діє на момент заправки на АЗС.
- «Літровий гаманець» - на картку записується кількість літрів за ціною, яка діє на момент оплати, і клієнт заправляється своїми оплаченим літрами незалежно від того, як змінюється ціна.
- «Лімітна схема» - використовується при потреби обмежити добову (місячну) вибірку пального (зручно для великих автотранспортних підприємств).
«Шалений ритм життя, який диктує сьогодення, вимагає прискорення та спрощення усіх можливих процесів – від приготування кави до розробки автоматичних програм бухгалтерського обліку. Цього ж чекають і від нашої компанії. Тому WOG не тільки ретельно слідкує за якістю пального, яке надає своїм клієнтам, а й намагається розробити якомога зручніші схеми його продажу. Ми ретельно вивчаємо наші цільові аудиторії й пропонуємо оптимальні рішення для усіх типів клієнтів», - зазначив генеральний директор компанії WOG Сергій Корецький.
паливні карти для клієнтів.
Існує декілька схем роботи паливної картки, які розроблені з урахуванням потреб та вимог кожного клієнта – приватного перевізника до великої автотранспортної компанії.
- «Гривневий гаманець» - на картку зараховуються гроші, які знімаються під час заправки. Вартість пального визначається відповідно до ціни, яка діє на момент заправки на АЗС.
- «Літровий гаманець» - на картку записується кількість літрів за ціною, яка діє на момент оплати, і клієнт заправляється своїми оплаченим літрами незалежно від того, як змінюється ціна.
- «Лімітна схема» - використовується при потреби обмежити добову (місячну) вибірку пального (зручно для великих автотранспортних підприємств).
«Шалений ритм життя, який диктує сьогодення, вимагає прискорення та спрощення усіх можливих процесів – від приготування кави до розробки автоматичних програм бухгалтерського обліку. Цього ж чекають і від нашої компанії. Тому WOG не тільки ретельно слідкує за якістю пального, яке надає своїм клієнтам, а й намагається розробити якомога зручніші схеми його продажу. Ми ретельно вивчаємо наші цільові аудиторії й пропонуємо оптимальні рішення для усіх типів клієнтів», - зазначив генеральний директор компанії WOG Сергій Корецький.
Інші новини