З 30 липня 2013 деякі клієнти мережі АЗК WOG не змогли використати свої бонуси і знижки при купівлі пального або отримувати бонусні каву, хот-доги або енергетики. Причиною стало пошкодження сервера,що обслуговував базу даних за цими картками, через повені в Луцьку.
Власниками карток були деякі партнерські автосалони, страхові компанії, автоклуби і т.п. Кількість таких карт в мережі WOG - близько 5000 шт. Тимчасово програма призупинена.
«Незважаючи на технологічні складнощі, які виникли у зв`язку з погодною аномалією у Волинській області, ми підключили ряд штатних і позаштатних технічних фахівців до вирішення питання для максимально оперативного відновлення системи і даннях», - прокоментував ситуацію Михайло Романів, директор роздрібної мережі АЗС WOG. Крайній термін вирішення питання відновлення даних на серверах - 31 серпня 2013 року.
У компанії була створена робоча група з даного питання. Вона прийняла рішення про те, що у випадку, якщо не вдасться повністю відновити інформацію по учасниках бонусної програми, до кінця 2013 року буде розроблено комплексну програму лояльності для клієнтів, які входили в сегмент власників карток, а саме: купували продукцію за готівку та у великих кількостях. Тобто у разі, якщо дані не вдасться відновити в повному обсязі, до кінця 2013 року буде розроблена єдина, прозора програма лояльності для клієнтів мережі АЗК WOG. Її умови будуть оприлюднені найближчими місяцями.
WOG інформує своїх клієнтів про складності роботи системи, за допомогою директ-мейлів, в яких повідомляє про причини ситуації та заходи, що вживаються. «Так як причина у форс-мажорних обставинах, ми розраховуємо на розуміння з боку клієнтів - власників карток», - додав Михайло Романів.
При цьому WOG подбав про альтернативу. Клієнти, які купують продукти обсягами, більшими, ніж середній чек, обов`язково отримають особливі умови обслуговування в мережі. Поки складно назвати розмір бонусу який буде запропонований за новою бонусної програмі.
Власниками карток були деякі партнерські автосалони, страхові компанії, автоклуби і т.п. Кількість таких карт в мережі WOG - близько 5000 шт. Тимчасово програма призупинена.
«Незважаючи на технологічні складнощі, які виникли у зв`язку з погодною аномалією у Волинській області, ми підключили ряд штатних і позаштатних технічних фахівців до вирішення питання для максимально оперативного відновлення системи і даннях», - прокоментував ситуацію Михайло Романів, директор роздрібної мережі АЗС WOG. Крайній термін вирішення питання відновлення даних на серверах - 31 серпня 2013 року.
У компанії була створена робоча група з даного питання. Вона прийняла рішення про те, що у випадку, якщо не вдасться повністю відновити інформацію по учасниках бонусної програми, до кінця 2013 року буде розроблено комплексну програму лояльності для клієнтів, які входили в сегмент власників карток, а саме: купували продукцію за готівку та у великих кількостях. Тобто у разі, якщо дані не вдасться відновити в повному обсязі, до кінця 2013 року буде розроблена єдина, прозора програма лояльності для клієнтів мережі АЗК WOG. Її умови будуть оприлюднені найближчими місяцями.
WOG інформує своїх клієнтів про складності роботи системи, за допомогою директ-мейлів, в яких повідомляє про причини ситуації та заходи, що вживаються. «Так як причина у форс-мажорних обставинах, ми розраховуємо на розуміння з боку клієнтів - власників карток», - додав Михайло Романів.
При цьому WOG подбав про альтернативу. Клієнти, які купують продукти обсягами, більшими, ніж середній чек, обов`язково отримають особливі умови обслуговування в мережі. Поки складно назвати розмір бонусу який буде запропонований за новою бонусної програмі.
Інші новини