Мобільний додаток WOG
Безкоштовно на Google Play
Завантажити
Перейти на мобільний сайт
Мобільний додаток WOG
Безкоштовно на AppStore
Завантажити
Перейти на мобільний сайт
Гаряча лінія 0 800 300 525
Повернутись

Оголошення про проведення відкритих торгів по закупівлі обладнання по проекту «Фірмові холодні кавові напої».

19.04.2017

1. Замовник торгів:

1.1.Товариство з обмеженою відповідальністю «Вест Ойл Груп».

1.2.Місцезнаходження: 43010, Волинська обл., м. Луцьк, вул. Кременецька, 38.

1.3.Відповідальний за проведення торгів: Гунчик В’ячеслав тел. (0332) 200-909, 0673610200

v.gunchik@wog.ua 

2. Інформація про предмет тендеру:

2.1 Професійний блендер (льодоподрібнювач) для приготування сніжної піни з кубиків льоду в кількості 70 шт.

Вимоги до блендеру (льодоподрібнювачу):

  • кількість швидкостей -2;

-об’єм стакана від 1,25 л до 1,9 л;

-здатність блендеру перебивати кубики льоду в сніжну піну;

-водостійкість агрегату до заливання;

-якісна колба, що не потріскається і не буде давати сколи, які можуть потрапити в напій.

2.2 Морозильник барний об’ємом 180-200 л. в кількості 70 шт.

2.3 Сифон для вершків в кількості 140 шт.

Вимоги до сифону:

-корпус та головка виконана з високоякісної нержавіючої сталі;

-головка пристрою з силіконовим захисним покриттям;

-для заправки сифона використовується баллончики для збиття вершків.

3.Процедура закупівлі – відкриті торги.

4.Отримання тендерної документації.

Тендерна документація надається відповідальною особою в електронній формі за зверненням учасника.

5.Тендерне забезпечення - відсутнє.

6.Умови подання тендерних пропозицій.

    1. Місце - м.Луцьк, вул. Єршова 2.

6.2 Спосіб - листом опечатаним печаткою підприємства по місцю склеювання з приміткою на тендер (назва тендеру) Гунчику В.В..

6.3. Кінцевий строк – 28 квітня 2017 року до 14 год.

7. Розкриття тендерних пропозицій:

7.1. Україна, м. Київ, вул. Новоконстянтинівська, 18, 6 поверх.

7.2 Дата – 03 травня 2017 року о 14.00 год.

8. Додаткова інформація:

8.1. Порядок оплати передоплата 30 %, другий платіж 20 % після поставки продукції на АЗК, остаточна оплата 50 % з відстрочкою платежу на 60 календарних днів від дати поставки продукції.

    1. Гарантійний термін 24 місяці.

8.3. Загальна інформація про підприємство (історія підприємства), презентація підприємства.

-Завірена скан копія свідоцтва платника ПДВ.

-Завірена скан копія свідоцтва про державну реєстрацію.

-Оригінал довідки про те, що учасник не визнаний у встановленому Законом порядку банкрутом та відносно нього не відкрита процедура ліквідації або оригінал листа з підписом керівника.

-Термін поставки/термін реалізації проекту.

-Список партнерів.

-Цінова пропозиція.


Ще тендери

Всі тендери