Мобільний додаток WOG
Безкоштовно на Google Play
Завантажити
Перейти на мобільний сайт
Мобільний додаток WOG
Безкоштовно на AppStore
Завантажити
Перейти на мобільний сайт
Гаряча лінія - 0 800 300 525
Повернутись

Оголошення про проведення тендеру на вибір контрагента для надання комерційної пропозиції по розробці та впровадженню комплексної SMM підтримки для компанії АЗК WOG

28.11.2017

  1. Замовник:

Товариство з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТУРІОН-ДІСТРІБЮШИН».

Юридична адреса: 43010, Волинська обл., м. Луцьк, вул. Кременецька,38.

Фактична адреса: 04080, м. Київ, вул. Новокостянтинівська, 18.

Відповідальний за проведення тендеру: Чорний Євгеній Владиславович, 067 826 88 02,

e-mail: yevhen.chornyi@wog.ua


2. Мета:

  • Розвиток присутності бренду «WOG» у соціальних медіа та месенджерах, а саме в: facebook, instagram, youtube, Viber, Telegramm;

  • Збільшення кількості послідовувачів сторінки бренду в facebook, instagram, youtube, Viber, Telegramm;

  • Виведення спільнот бренду на перше місце серед конкурентів, за кількістю послідовувачів та рівнем залучення в комунікацію (ER);

  • Активне зростання ER (engagement rate) за рахунок якісного контенту, швидкого реагування на запити, активаціями та налагодженням активного зворотнього зв’язку з аудиторією;

  • Стимулювання та розвиток UGC (генерування контенту користувачами), збільшення кількості незалежних згадувань, генерування якісного контенту;

  • За рахунок сформованої якісної контент-стратегії, яка відповідає бренду та його цінностям, будувати довгострокові відносини з аудиторією;

  • Зростання цільової аудиторії, за рахунок максимально точного таргетингу, за допомогою використання даних лояльності, для оптимізації витрат компанії;

  • Відслідковування та використання нових інструментів, сервісів, додатків, трендів у соціальних медіа, а також в інтернеті в цілому, для підтримки та провадження інновацій.

3. Перелік робіт:

  • Розробка концепції рекламної діяльності та контент стратегії Замовника у

соц.мережах та месенджерах;

  • Написання заміток на сайт до 1500 знаків для розділу Новини на сайті wog.ua. Близько 2х в місяць;

  • 24/7 обробка скарг та негативу у соціальних мережах та передача їх на Гарячу

Лінію Клієнта;

  • Підготовка текстово-графічних матеріалів для розміщення у соц.мережах. Об’єм унікального контенту не менше 25 на місяць

  • розміщення рекламних, у тому числі спонсорських, матеріалів в мережі інтернет

та інших засобах масової інформації, їх показ (публічне сповіщення);

  • розповсюдження інформаційних та рекламних матеріалів у блогах, соціальних

мережах та форумах;

  • розробка інноваційних та нестандартних технологій рекламного просування в

соціальних мережах. Використання таргетування, використання доступних даних від WOG. Пропозиції щодо зменшення ціни за одного «фана»;

  • пошук та аналіз відгуків у інтернеті за допомоги Youscan або Semantic Force (доступ до платформи ми надаємо). Реагування;

  • надання щотижневих та щомісячних детальних звітів клієнту. Де буде зростання аудиторії, контент, якість контенту, рівень ER, виконання поставлених KPI, згадування бренду;

  • оперативна боротьба з нападами та кампаніями, що спрямовані на забруднення

репутації компанії WOG. Ситуативний контент та реагування.

  • Розробка додаткових креативних матеріалів, які потрібні в процесі роботи (cover photo, cover video). Або додаткових матеріалів на вимогу.

4. Вимоги :

● Побудова і підтримка позитивного іміджу компанії АЗК WOG.

● Формування, підтримка та збільшення лояльності користувачів до АЗК WOG.

● Розробка оригінального і ефективного контенту для просування іміджу АЗК

WOG і його продуктів.

● Моніторинг трендів у соц.медіа та пропонування ідей, слідкувати за

трендами, та йти в ногу з часом.

● Експертиза та ініціативність понад усе. Ми прагнемо побачити справжніх

професіоналів своєї справи

5. Цільова аудиторія :

-18-30 років, 70% чоловіки та 30% жінки дохід середній +, автомобілісти.

- 31-45 років, 70% чоловіки та 30% жінки дохід середній +, автомобілісти.

6. Період: 01/01/2018 - 31/12/2018 ( підписання договору на 1 рік)

7. Показники, що потрібно надати

Таблиця 1

Загальна щомісячна вартість обслуговування згідно переліку робіт та таблиці №2)

Кошторис

Надати посилання на сторінки клієнтів

Надати креденшалс та приклади робіт в напрямку комплексної підтримки бренду в соціальних медіа

Надати рейти агенції, відповідно до команди, яка приймає участь в проекті, а також на додаткові роботи/послуги

Представити KPI (ключові показники ефективності) у розрізі кожної мережі згідно завдання

Таблиця 2

Обслуговування в соціальних медіа (згідно переліку робіт)

Деталізація:

Розробка та розміщення контенту

Модерація 24/7

Ситуативний маркетинг

Реагування на згадування

Бюджет в місяць без НДС

Реклама та просування сторінок відповідно до ключових показників ефективності

Деталізація:
Промо сторінки

Промо постів

Комісія агентства

Бюджет в місяць без НДС

Вартість одного нового учасника спільноти, залученого за допомогою реклами

Деталізація:
В розрахунку по кожній мережі

Бюджет в місяць без НДС

Адміністрування кабінету та реагування на згадування в Інтернеті в системі моніторингу (без розрахунку вартості системи)

Деталізація

Бюджет в місяць без НДС

Підготовка та розміщення заміток на сайті

Бюджет в місяць без НДС

Адміністрування/ведення проекту (повний аккаунт супровід проекту)

Бюджет в місяць без НДС

Обслуговування та реагування згідно моніторингу Інтернету в системі SemanticDesk на основі Semantic Force

Бюджет в місяць без НДС

Таблиця 3.

Загальний проріст аудиторії в розрізі кожної площадки

Кількісні показники

Запланований органічний приріст

Кількісні показники

Приріст за рахунок рекламних інструментів

Кількісні показники

Прогнозований показник ER

Кількісні показники

Прогнозоване охоплення

Кількісні показники

8. Перелік обов’язкової документації від учасників:

  • Загальна інформація про підприємство;

  • Копія свідоцтва про державну реєстрацію;

  • Портфоліо компанії ( посилання на кейси, креденшалс, приклади робіт);

  • Копія свідоцтва платника ПДВ;

  • Заповнена Таблиця 1;

  • Заповнена Таблиця 2;

  • Заповнена Таблиця 3;

  • Пропозиція з включенням загальної стратегії, контент-плану (контент-концепту), приклади контенту.

9. Умови подання тендерних пропозицій:

Пропозиції надсилаються у запечатаних конвертах, які у місцях склеювання повинні

містити відбитки печатки учасника тендеру. На конверті повинно бути зазначено:

  • Повне найменування і адреса Замовника тендеру;

  • Назва предмету тендеру;

  • Повне найменування і адреса учасника тендеру;

  • Маркування «Не відкривати до проведення тендеру»

Конверти надсилаються на поштову адресу 04080, м. Київ, вул. Новокостянтинівська,

18, БЦ «Ріальто», 6-тий поверх, ТОВ «ЦЕНТУРІОН-ДІСТРІБЮШИН», департамент маркетингу, для Чорного Євгенія Владиславовича

Термін подачі пропозицій – 15.12.2017 р. до 12:00.

10. Форма розгляду тендерних пропозицій:

  • Заочна (розгляд цінових пропозицій, отриманих поштою)

  • Очна (при необхідності): зустріч-презентація (час зустрічі з кожним учасником

тендеру буде узгоджено за індивідуальним графіком).

11. Місце проведення зустрічей:

м. Київ, вул. Новокостянтинівська,18, БЦ «Ріальто», 6-тий поверх.


Ще тендери

Всі тендери