Мобільний додаток WOG
Безкоштовно на Google Play
Завантажити
Перейти на мобільний сайт
Мобільний додаток WOG
Безкоштовно на AppStore
Завантажити
Перейти на мобільний сайт
Гаряча лінія - 0 800 300 525
Повернутись

Оголошення про проведення тендеру на вибір контрагента для надання комерційної пропозиції щодо надання послуг розміщення комплексної медіа реклами мережі АЗК WOG в інтернеті протягом 2018 року

28.11.2017
Оголошення про проведення тендеру на вибір контрагента для надання комерційної пропозиції  щодо надання послуг розміщення комплексної медіа реклами мережі АЗК WOG в інтернеті протягом 2018 року за допомогою RTB, Programmatic Buying та інших систем закупівлі реклами

  1. Замовник:

Товариство з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТУРІОН-ДІСТРІБЮШИН».

Юридична адреса: 43010, Волинська обл., м. Луцьк, вул. Кременецька,38.

Фактична адреса: 04080, м. Київ, вул. Новокостянтинівська, 18.

Відповідальний за проведення тендеру: Чорний Євгеній Владиславович, 067 826 88 02,

e-mail: yevhen.chornyi@wog.ua

2. Мета:

Отримання високоякісних робіт та послуг з максимально ефективним та якісним розміщенням реклами у мережі інтернет. Комплексне медіа планування рекламних кампаній відповідно до задач та брифів.

  • Якісне планування медіа кампаній в інтернеті відповідно до задач та брифів;

  • Отримання максимально вигідних умов та цінових пропозицій по розміщенню і інтернеті ;

  • Використання автоматизованих рішень для закупки трафіку – RTB, Programmatic, інші;

  • Планування якісних стратегій при розробці медіа кампаній, з метою виконання поставлених задач за найменший бюджет;

  • Отримання найвигідніших умов з розміщення;

  • Використання нових та якісних інструментів для таргетованого залучення цільової аудиторії, закупка аудиторії, а не майданчиків (сайтів);

  • Зростання відвідуваності сайтів

3. Перелік робіт:

Створення рекламного кабінету, налаштування кампаній згідно задач та брифів, цільової аудиторії.;

  • Контроль та проведення рекламних кампаній;

  • Корегування рекламних кампаній в процесі відповідно до якості показників – CTR, CPM, CPC, інших;

  • Рекомендації щодо покращення показників рекламних кампаній – в процесі роботи та пост-фактум

  • Реагування на зміни по ходу кампанії з урахуванням якісні та кількісних показників;

  • Заміна креативних матеріалів, копірайтів при необхідності;

  • При необхідності, підготовка та розробка додаткових матеріалів чи послуг пов’язаних з підготовкою рекламних кампаній – розробка креативів та іх наступний продакшн, розробка банерів та ресайзи відповідно до технічних вимог майданчиків чи систем, розробка комплексної стратегії по медіа і т.п.

4. Вимоги :

  • Отримання максимального охвату в рамках кампаній та бюджетів;

  • Надання якісного трафіку. Без залучення «чорного» трафіку. Отримання трафіку з максимально низьким показником відмов (bouncerate);

  • Обов’язковий доступ до рекламних кабінетів чи доступ до кабінету незалежного арбітражу/аналізу трафіку, по типу GDE (Gemius Direct Effect);

  • Можливість в будь-який момент зконтактувати з аккаунт-менеджером для коригування чи зупинення рекламної кампанії. Максимально оперативне реагування за запити щодо рекламних кампаній;

  • Надання щотижневих, щомісячних та фінальних звітів. Відображення досягнення ключових показників ефективності (CPM, CPC, CPV, Reach, CPR, VTR%, CTR%)

  • Висока експертиза в медіа плануванні та використанні RTB, Programmatic Buying

  • Отримання максимального охвату при низьких CPM та CPC

  • Прозорість в роботі та розміщенні реклами – при необхідності розкриттяназв партнерів, умов співпраці, комісій.

  • Пошук можливостей максимального таргетингу на цільову аудиторію – залучення та використання бази лояльності (тільки у шифрованому вигляді), інші інструменти.

5. Цільова аудиторія :

-18-30 років, 70% чоловіки та 30% жінки дохід середній +, автомобілісти.

- 31-45 років, 70% чоловіки та 30% жінки дохід середній +, автомобілісти.

6. Період: 01/01/2018 - 31/12/2018 ( підписання договору на 1 рік)

7. Територія: Україна, окрім зони проведення АТО та АР Крим

8. Бюджет: річний бюджет 3 000 000 грн. Бюджет по кожній окремій задачі буде описаний в брифах з урахуванням цілей та показників ефективності.

7. Показники, що потрібно надати

Таблиця 1

Назва платформи

Кількість бірж, їх перелік

Наявність готових аудиторій

Можливість таргетингу Programmatic по GPS (якісний збір аудиторій та показ реклами аудиторій по певній локації)

Умови співпраці. Відсоток за обслуговування, комісія агентства. Додаткові умови?

Чи є додаткові комісії/умови співпраці, окрім комісії агентства (обслуговування, адміністрування кабінету, інше)? Якщо так, то вказати який % та за які послуги

Щомісячний охват виходячи з бюджету на рік, по кожній ЦА

Щомісячна кількість переходів на сайт, виходячи з бюджету на рік, по кожній з ЦА

Прогнозований CPM відповідно до ЦА

Прогнозований CPC відповідно до ЦА

Курс закупівлі тизерної реклами в Facebook

Курс закупівлі тизерної реклами в Google

Середній курс закупівлі трафіку на інших майданчиках

Додаткові комісії за закупку тизерної реклами (Facebook, Google) – чи є такі, якщо є, то який %

Вказати ціну CPC при першій ЦА, з вказаним в брифі гео-таргетингом на Facebook. Види реклами – тизер (перехід на landing page), відео реклама - CPM

Вказати плановану ціну CPV при таргетингу на ЦА в брифі, розміщення на Youtube

Адміністрування (Adriver, GDE, інше) – додатковий бюджет/комісія ? Якщо так, то вказати умови/бюджет на адміністрування

Рейти (ціни за годину) на продакшн, адаптацію та ресайзи креативних матеріалів

Представити кейси по медіа кампаніям (ефективність розміщення)

8. Перелік обов’язкової документації від учасників:

  • Загальна інформація про підприємство;

  • Копія свідоцтва про державну реєстрацію;

  • Портфоліо компанії ( посилання на кейси, креденшалс, приклади робіт);

  • Копія свідоцтва платника ПДВ;

  • Заповнена Таблиця 1;

  • Пропозиція медіаплану на 2 місяці, ЦА описана в брифі, бюджет 500 тис. грн використовуючи RTB, Programmatic та будь-яких інших медіа проявів (тизерна, брендування, інше). Просування акції з WOGPAY -3грн/л на бензин чи ДП або -1грн/л на ГАЗ. Landingpage - http://myapp.wog.ua/. KPIмедійні– зростання кількості переходів, зниження bouncerate, збільшення часу перебування на сайті, кількість переглянутих сторінок, %конверсії перегляду 2ої та 3ої сторінок, зростання кількості завантажень та встановлень додатку WOGPRIDE. KPI ббізнесу – зростаннякількості чеків з WOGPRIDE, зростання долі оплат з сервісом WOGPAY, зростання ретеншен індексу по використанню сервісу WOGPAY.

9. Умови подання тендерних пропозицій:

Пропозиції надсилаються у запечатаних конвертах, які у місцях склеювання повинні

містити відбитки печатки учасника тендеру. На конверті повинно бути зазначено:

  • Повне найменування і адреса Замовника тендеру;

  • Назва предмету тендеру;

  • Повне найменування і адреса учасника тендеру;

  • Маркування «Не відкривати до проведення тендеру»

Конверти надсилаються на поштову адресу 04080, м. Київ, вул. Новокостянтинівська,

18, БЦ «Ріальто», 6-тий поверх, ТОВ «ЦЕНТУРІОН-ДІСТРІБЮШИН», департамент маркетингу, для Чорного Євгенія Владиславовича

Термін подачі пропозицій – 20.12.2017 р. до 12:00.

10. Форма розгляду тендерних пропозицій:

  • Заочна (розгляд цінових пропозицій, отриманих поштою)

  • Очна (при необхідності): зустріч-презентація (час зустрічі з кожним учасником

тендеру буде узгоджено за індивідуальним графіком).

11. Місце проведення зустрічей:

м. Київ, вул. Новокостянтинівська,18, БЦ «Ріальто», 6-тий поверх.



Ще тендери

Всі тендери