ОФІЦІЙНІ ПРАВИЛА ПРОГРАМИ ПРАЙД
1. Загальні положення
1.1. «Офіційні правила програми ПРАЙД» (далі – Правила) регулюють відносини, які виникають у зв'язку з дією Програми ПРАЙД (далі – Програма) між:
Організатором Програми (далі – Організатор) – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПЕТРОЛ КОНТРАКТ» (Код ЄДРПОУ 44800308, вул. Яремчука Назарія, будинок 1, м. Луцьк, Луцький р-н, Волинська обл., 43023) – мережа АЗС/АЗК, що працюють під ТМ «WOG» та експлуатуються Організатором;
Учасником – громадяни України, яким на момент реєстрації в Програмі виповнилось 18 років, проживають на території України, беруть участь у Програмі, згідно умов, що встановлює Організатор;
Партнером-1 Організатора Програми (Партнер-1) – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВЕСТ ПЕТРОЛ МАРКЕТ» (Код ЄДРПОУ 42663493, адреса: вул. Яремчука Назарія, будинок 1, м. Луцьк, Луцький р-н, Волинська обл., 43023) – мережа АЗС, що працюють під ТМ «WOG», експлуатуються Партнером-1 та беруть участь у Програмі;
Партнером-2 Організатора Програми (Партнер-2) – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕТАЛОН ОІЛ ТРЕЙД» (Код ЄДРПОУ 44143747, адреса: вул. Степана Бандери, будинок 25, м. Київ, 04073) – АЗС, що працюють під ТМ «WOG», експлуатуються Партнером-2 та беруть участь у Програмі.
Надалі за текстом:
Партнер-1 та/або Партнер-2 разом та кожен з них окремо – Партнер/Партнери, залежно від контексту;
мережа АЗС/АЗК, що працюють під ТМ «WOG» та/або мережа АЗС, що працюють під ТМ «WOG» – мережа АЗС/АЗК, у відповідних відмінках.
1.2. Метою Правил є впорядкування умов та правил Програми.
1.3. Організатор володіє електронною базою даних (база персональних даних «ПРАЙД»), яка зберігає інформацію про Учасників та історію їх покупок в мережі АЗС/АЗК;
1.4. Особи, що бажають взяти участь в Програмі, зобов’язані повністю ознайомитись з цими Правилами до моменту участі в Програмі.
1.5. Чинна редакція Правил розміщується на сайті: www.wog.ua .
1.6. Поняття і терміни:
бонус – умовна одиниця виміру винагороди, яку отримує Учасник при виконанні умов Програми. Конвертується згідно з умовами Програми;
винагорода – право Учасника на придбання пального, товарів та послуг на АЗС/АЗК або в Онлайн-магазині за спеціальною ціною, згідно з умовами Програми;
гаманець ПРАЙД – система обліку за допомогою якої Організатор зберігає інформацію про пальне/каву/інші товари, які було сплачено Учасником або нараховано Організатором та можуть бути придбані на АЗС/АЗК. Залишок пального/кави/інших товарів на картці, які реалізовуються на АЗС/АЗК можна поповнити в будь-який зручний момент;
додаткова картка ПРАЙД – картка лояльності клієнта, яка випускається додатково до картки ПРАЙД за рішенням Організатора та надає можливість Учаснику накопичувати бонуси за придбання пального, товарів і послуг на АЗС/АЗК або в Онлайн-магазині на картку ПРАЙД. Додаткова картка ПРАЙД може бути пластиковою/віртуальною (розміщеною у застосунку PRIDE)/за номером телефону;
електронний сертифікат «Решта на ПРАЙД» – це електронний документ, що надає право на знижку на придбання товарів на АЗС/АЗК (крім, алкогольних та слабоалкогольних напоїв (в т.ч. безалкогольне пиво), тютюнових виробів, карток поповнення стільникового зв’язку, лотерей, товарів, послуг що підпадають під категорію акційних, та окремих товарів і послуг, перелік яких може встановити Організатор/Партнери) на суму, що еквівалентна номіналу сертифікату.
Електронний сертифікат «Решта на ПРАЙД» дає право на знижку із розрахунку 1 грн – 100 бонусів;
застосунок PRIDE – програмне забезпечення, призначене для роботи на мобільних пристроях з підтримкою операційної системи Android/iOS, що дозволяє скористатися всіма перевагами Програми;
картка ПРАЙД – картка лояльності клієнта, яка надає можливість Учаснику накопичувати бонуси за придбання пального, товарів і послуг на АЗС/АЗК або в Онлайн-магазині та використовувати нараховані (накопичені) бонуси для отримання винагород. Картка ПРАЙД може бути пластиковою/віртуальною (розміщеною у застосунку PRIDE)/за номером телефону.
Картку ПРАЙД можна отримати у застосунку PRIDE або на касі АЗС/АЗК, на яку поширюється дія Програми. Використовувати бонуси або літри, або каву з гаманця ПРАЙД, або інші товари, які реалізовуються на АЗС/АЗК за допомогою віртуальної картки ПРАЙД або картки ПРАЙД за номером телефону можливо тільки після становлення на картку ПІН-коду;
мережа АЗС/АЗК – об’єкти, які здійснюють реалізацію нафтопродуктів та інших супутніх товарів, працюють під ТМ «WOG» та експлуатуються Організатором та Партнером-1 та Партнером-2;
Онлайн-магазин – ресурс, який знаходиться в застосунку PRIDE, де Учасник може ознайомитись з представленими товарами, вибрати певний товар, оформити замовлення, здійснити оплату. Фактично отримати (вибрати) придбані товари можна в мережі АЗС/АЗК;
ПІН-код – додатковий захист картки ПРАЙД, що встановлюється Учаснику та використовується як засіб авторизації (перевірки дозволу на доступ) в момент списання бонусів або пального/кави з гаманця ПРАЙД;
програма ПРАЙД (Програма) – комплексна система заходів, що регулює взаємовідносини між Організатором, Партнерами та Учасниками, в рамках якої Учасники мають можливість накопичувати бонуси та отримувати винагороди;
рахунок учасника (далі – Рахунок) – сукупність облікових та інформаційних даних в системі Організатора на якому накопичуються та зберігаються бонуси, а також з якого відбувається списання їх необхідної кількості за бажанням Учасника за придбання пального або товарів в мережі АЗС/АЗК.
2. Участь та реєстрація в Програмі
2.1. Для участі в Програмі необхідно здійснити будь-яку покупку на АЗС/АЗК, що бере участь в Програмі, за готівку або за допомогою банківської платіжної картки (пальне, товари в магазині або кафе) та надати номер мобільного телефону або зареєструватись у застосунку PRIDE для активації Рахунку. Після успішної активації на номер мобільного телефону Учасника надходить СМС-повідомлення з підтвердженням.
2.2. Для використання усіх можливостей Програми Учаснику необхідно зареєструватись. Це можна зробити одним з наступних способів:
2.2.1. Заповнити спеціальну реєстраційну форму у застосунку PRIDE у режимі онлайн.
2.2.2. Зареєструватись за номером телефону на касі АЗС/АЗК, назвавши необхідні для реєстрації дані менеджеру/оператору АЗС/АЗК.
На один номер мобільного телефону можна зареєструвати одну картку ПРАЙД.
2.3. Строк дії картки ПРАЙД необмежений.
2.4. Актуальна інформація про перелік АЗС/АЗК, на які поширюється дія Програми, розміщена на сайті: www.wog.ua .
3. Зарахування та використання бонусів
3.1. Учасник має можливість накопичувати бонуси, здійснюючи покупки на АЗС/АЗК або у Онлайн-магазині за готівку або за допомогою банківських платіжних карток. Зарахування бонусів здійснюється на Рахунок. Кількість бонусів, яка зараховується на Рахунок, визначається умовами Програми.
3.2. Бонуси зараховуються за кожну повну гривню, яку витрачає Учасник, купуючи пальне або товари на АЗС/АЗК (окрім, алкогольних та слабоалкогольних напоїв (в т.ч. безалкогольне пиво), тютюнових виробів, карток поповнення стільникового зв’язку, лотерей, товарів, послуг, що підпадають під категорію акційних, та окремих товарів і послуг, перелік яких може встановити Організатор/Партнери) з використанням картки ПРАЙД, але тільки за умови, що сума чеку перевищує 1 гривню. Якщо сума чеку менша 1 гривні, бонуси не нараховуються. Бонуси також можуть зараховуватись за покупки пального, кави, а також інших товарів в Онлайн-магазині.
3.3. Учасник має право купити електронний сертифікат «РЕШТА НА ПРАЙД», перерахувавши решту з готівкового розрахунку на картку ПРАЙД.
3.4. Учасник отримує можливість накопичувати бонуси відразу після активації Рахунку, включаючи бонуси за першу покупку. Якщо активація Рахунку відбувається не на касі АЗС/АЗК в момент першої поточної покупки, Учасник повинен пред’явити картку ПРАЙД при її здійсненні. У випадку відмови надати картку ПРАЙД, бонуси за першу поточну покупку не будуть зараховані.
3.5. Нарахування бонусів та надання знижок за акціями та програмами визначається виключно офіційними правилами (або іншими регламентними документами) цих програм/акцій.
3.6. Бонуси стають доступними для використання Учасником впродовж однієї доби після їх зарахування.
3.7. Зараховані бонуси зберігаються на Рахунку 6 (шість) місяців з моменту зарахування. У випадку, якщо Учасник з будь-яких причин не використав бонуси впродовж вказаного терміну, їх залишок автоматично анулюється. Порядок анулювання не використаних бонусів визначається та встановлюється в односторонньому порядку Організатором та може бути роз’яснений Учаснику за його письмовим запитом.
3.8. Бонуси не є засобом платежу і можуть використовуватись Учасником тільки для отримання винагороди. Використати накопичені бонуси Учасник може одним з наступних способів:
• звернутись до менеджера/оператора АЗС/АЗК, на яку поширюється дія Програми;
• здійснити покупку пального та інших товарів за допомогою кас самообслуговування;
• здійснити покупку пального та інших товарів за допомогою застосунку PRIDE.
3.9. Кількість бонусів, що може бути використана Учасником для обміну на винагороду, повинна бути достатньою для такого отримання – еквівалентно вартості винагороди. Максимальна кількість бонусів, що може бути списана з Рахунку впродовж календарної доби – 5 000 гривень. Допускається як повна, так і часткова оплата товару бонусами. Вартість знятих бонусів відображається в чекові як розмір знижки.
3.10. Бонуси не використовуються для придбання алкогольних та слабоалкогольних напоїв (в т.ч. безалкогольне пиво), тютюнових виробів, карток поповнення стільникового зв’язку, лотерей, товарів, послуг що підпадають під категорію акційних, та окремих товарів і послуг, перелік яких може встановити Організатор/Партнери.
3.11. Бонуси на одну картку ПРАЙД зараховуються згідно перших шести чеків на одному АЗС/АЗК та за дев'ять чеків в мережі АЗС/АЗК за добу. За покупки понад встановленні у цьому пункті норми, зарахування бонусів на картку ПРАЙД не проводиться.
3.12. Бонуси не зараховуються на суму покупки, яка була оплачена бонусами.
3.13. При поверненні товару, за покупку якого Учаснику були зараховані бонуси, їх кількість, яка була зарахована списується з Рахунку. При поверненні товару, придбаного за спеціальною ціною і за право покупки якого з картки ПРАЙД були списані бонуси, їх кількість повертається на Рахунок.
3.14. В разі здійснення часткового повернення коштів за транзакцією, сума повернення може бути зарахована у вигляді бонусів на картку ПРАЙД.
3.15. Учасник має право на використання пального або інших товарів з гаманця ПРАЙД на всіх АЗС/АЗК, що приймають участь у Програмі. Для розрахунку з гаманця ПРАЙД може бути запитано ПІН-код.
3.16. Учасник має право на отримання знижки, якщо на момент оплати така знижка встановлена Організатором.
3.17. Учасник не має права на компенсацію вартості пального у випадку його відмови від участі у Програмі.
4. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ УЧАСНИКА ПРОГРАМИ
4.1. Учасник, надаючи дані менеджеру/оператору АЗС/АЗК для проходження реєстрації у Програмі або реєструючись в застосунку PRIDE, тим самим підтверджує, що йому виповнилось 18 років, він ознайомлений та погоджується з Правилами Програми і дає згоду на внесення його персональних даних до електронної бази даних, що належить Організатору.
4.2. Учасник несе відповідальність за достовірність наданих даних, а також своєчасне інформування про зміну свого телефонного номеру та інших даних.
4.3. Про кількість накопичених бонусів та можливість їх використання, а також про залишок на гаманці ПРАЙД Учасник може дізнатися з інформації, що міститься у фіскальному чеку, звернувшись до менеджера/оператора АЗС/АЗК, зателефонувати до служби підтримки клієнтів 0 800 300 525, за допомогою чат-боту @AzsWogBot або у застосунку PRIDE.
4.4. Учасник отримує право використовувати накопичені бонуси та зараховані літри пального, порції кави та інші товари на гаманець ПРАЙД тільки після проходження реєстрації його персональних даних в системі Програми, у разі коректного заповнення усіх обов’язкових полів реєстраційної форми у застосунку PRIDE або назвавши всі необхідні для реєстрації дані менеджеру/оператору АЗС/АЗК на касі, згідно з вимогами п. 2.2. цих Правил.
4.5. Учасник має можливість перевіряти правильність нарахування бонусів у застосунку PRIDE, зателефонувавши у службу підтримки клієнтів за номером 0 800 300 525 або скориставшись чат-ботом AzsWogBot.
4.6. Учасник має право звернутись з проханням до Організатора про блокування своєї картки ПРАЙД.
4.7. У разі втрати картки ПРАЙД Учасник зобов’язаний повідомити про це Організатора, зателефонувавши до служби підтримки клієнтів.
Організатор не несе відповідальності за всі транзакції, які були здійснені з карткою ПРАЙД до моменту повідомлення Організатора про її втрату.
4.8. Учасник має право у будь-який момент відмовитись від участі у Програмі, повідомивши про своє рішення Організатора.
4.9. Учасник надає Організатору право надсилати йому інформацію про Програму особистого або загального характеру, спеціальні пропозиції та новини за допомогою електронної пошти, Viber/SMS повідомлень або телефонного зв’язку.
4.10. В усіх питаннях, щодо відносин з Організатором, Учасник керується Правилами та вимогами чинного законодавства України.
4.11. Учасник не має права передавати або розголошувати ПІН-код третім особам.
4.12. Беручи участь у Програмі, Учасник, як суб’єкт персональних даних підтверджує, що ознайомлений з вимогами Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 р. № 2297-VІ та інших нормативних актів про захист персональних даних і надає згоду Організатору як власнику бази персональних даних «ПРАЙД», на обробку відомостей про нього, в електронних формах за допомогою інформаційно-телекомунікаційних систем в необхідному та достатньому обсязі, а саме: прізвище ім‘я та по-батькові, дата народження, стать, місце постійного проживання, номер телефону, електронна адреса; тип, марка, рік випуску транспортного засобу, який є у власності/користуванні Учасника; інформацію про кількість та вік неповнолітніх членів родини; інформацію щодо банку, страхової компанії та продуктового супермаркету, послугами яких користується Учасник; інформацію про місце перебування, тощо. Учасник надає Організатору право на отримання, зберігання, обробку, іншим чином використання та розкриття персональних даних третім особам, з метою реалізації правовідносин в межах завдань та умов функціонування Програми, а також у випадках, коли це вимагається відповідно до чинного законодавства.
Одночасно, Учасник з метою виконання цілей та мети збору персональних даних визначених цими Умовами, підтверджує надання своєї згоди оператору мобільного зв'язку, який надає йому електронні комунікаційні послуги на момент обробки персональних даних та номерний ресурс якого зазначено особою у відповідній формі Програми, на надання Організатору даних про телекомунікаційні послуги та місце перебування Учасника.
4.13. Надаючи згоду на обробку персональних даних, Учасник повідомлений про включення його персональних даних до бази персональних даних «ПРАЙД» Організатора з метою досягнення цілей та реалізації завдань Програми та обізнаний зі своїми правами, як суб’єкта персональних даних, які визначені ст. 8 Закону України «Про захист персональних даних», а саме: знати про місцезнаходження бази персональних даних, яка містить його персональні дані; її призначення та найменування, місцезнаходження та/або місце проживання (перебування) власника цієї бази; давати відповідне доручення щодо отримання цієї інформації уповноваженим особам, крім випадків, встановлених законом; отримувати інформацію про умови надання доступу до персональних даних; отримувати інформацію про третіх осіб, яким передаються його персональні дані, що містяться у відповідній базі персональних даних; на доступ до своїх персональних даних, що містяться у відповідній базі персональних даних; отримувати не пізніш як за тридцять календарних днів з дня надходження запиту, крім випадків, передбачених законом, відповідь про те, чи зберігаються його персональні дані у відповідній базі персональних даних, а також отримувати зміст його персональних даних, які зберігаються; пред'являти вмотивовану вимогу із запереченням проти обробки своїх персональних даних органами державної влади, органами місцевого самоврядування при здійсненні їхніх повноважень, передбачених законом; пред'являти вмотивовану вимогу щодо зміни або знищення своїх персональних даних будь-яким власником цієї бази, якщо ці дані обробляються незаконно чи є недостовірними; на захист своїх персональних даних від незаконної обробки та випадкової втрати, знищення, пошкодження у зв'язку з умисним приховуванням, ненаданням чи несвоєчасним їх наданням, а також на захист від надання відомостей, що є недостовірними чи ганьблять честь, гідність та ділову репутацію фізичної особи; звертатися з питань захисту своїх прав щодо персональних даних до органів державної влади, органів місцевого самоврядування, до повноважень яких належить здійснення захисту персональних даних; застосовувати засоби правового захисту в разі порушення законодавства про захист персональних даних.
5. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ ОРГАНІЗАТОРА ПРОГРАМИ
5.1. Картки ПРАЙД є власністю Організатора.
5.2. Організатор має виняткові права на управління Програмою, її розвиток, доповнення та зміну умов. Організатор має виняткові права на вибір АЗС/АЗК, які беруть участь або не беруть участь у Програмі. Організатор має виняткові права на залучення Партнерів для участі у Програмі.
5.3. З метою додаткового захисту бонусів та гаманця ПРАЙД Організатор має право в односторонньому порядку на встановлення ПІН-коду на картку ПРАЙД, повідомивши про це Учасника шляхом відправки повідомлення на номер телефона вказаний при реєстрації.
5.4. Організатор має право в односторонньому порядку вносити зміни в умови Програми (зміни у визначення спеціальної ціни, кількості бонусів, що зараховуються за покупку, виключати з переліку винагород окремі товари та послуги, припинення передбачуваних Програмою окремих заходів або Програми в цілому, впровадження нових заходів, зміна строку зберігання бонусів на Рахунку, залучення нових партнерів, тощо), про що повідомляє Учасників шляхом внесення змін до цих Правил та розміщення інформації про це на сайті Програми та/або у застосунку PRIDE.
5.5. Організатор має право відмовити у видачі картки ПРАЙД, вилучити чи припинити її дію у випадку виявлених фактів або обґрунтованих підозр:
• щодо нетипової історії транзакцій, які визначаються Організатором на власний розсуд;
• про відсутність будь-яких операцій з використанням картки ПРАЙД впродовж 12 (дванадцяти) місяців поспіль.
5.6. Якщо під час реєстрації Учасник надав не всі дані на вимогу менеджера/оператора АЗС/АЗК, при заповненні реєстраційної форми в застосунку PRIDE, обов’язкові до заповнення, або подані дані є некоректними, Організатор залишає за собою право не вносити їх до бази даних і, відповідно, не реєструвати Учасника в Програмі.
5.7. Організатор залишає за собою право надавати відповіді за всіма спірними питаннями на звернення Учасників впродовж 30 днів.
5.8. Організатор залишає за собою право на встановлення обмежень на списання бонусів Учасника.
5.9. До надання послуг, згідно з умовами Програми, Організатор вправі залучати третіх осіб, за умови дотримання положень Програми та при цьому залишаючись у повній мірі відповідальним за результат наданих послуг.
5.10. Організатор зобов’язується належним чином збирати, зберігати та обробляти дані Учасників, використовувати їх в рамках Програми та вимог чинного законодавства.
5.11. В усіх питаннях, щодо відносин з Учасниками, Організатор керується цими Правилами та вимогами чинного законодавства України.