Меню

 

Офіційні правила програми ПРАЙД

Поняття і терміни

Програма лояльності ПРАЙД (Програма) – комплексна система заходів, що регулює взаємовідносини між Організатором, Партнерами Організатора програми та Учасниками Програми, в рамках якої Учасники Програми мають можливість накопичувати бонуси та отримувати винагороди.

Організатор Програми – ТОВ «ВЕСТ ПЕТРОЛ МАРКЕТ» (Код ЄДРПОУ 42663493, адреса: вул. Єршова, буд. 1, м. Луцьк, Луцький р-н, Волинська обл., 43023) - мережа АЗС/АЗК, що працюють під ТМ «WOG» та експлуатуються Організатором.

 Організатор володіє електронною базою даних яка зберігає інформацію про Учасників, історію їх покупок в точках продажу Організатора та Партнерів Організатора Програми.

Партнер-1 Організатора Програми / Партнер-1: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПЕТРОЛ КОНТРАКТ» (Код ЄДРПОУ 44800308, вул. Єршова буд. 1, м. Луцьк, Луцький р-н, Волинська обл., 43023) - мережа АЗС/АЗК, що працюють під ТМ «WOG», експлуатуються Партнером-1 та беруть участь у Програмі.

Партнер-2 Організатора Програми / Партнер-2: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕТАЛОН ОІЛ ТРЕЙД» (Код ЄДРПОУ 44143747, адреса: вул. Степана Бандери, буд. 25, м. Київ, 04073) - АЗС/АЗК, що працюють під ТМ «WOG», експлуатуються Партнером-2 та беруть участь у Програмі.

Партнер-3 Організатора Програми / Партнер-3:  ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ «АКТІВІТІС», (Код ЄДРПОУ 38800017, адреса: вул. Болсуновська, буд. 13-15, 01014), що діє на підставі Свідоцтва Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг України, №411 серії ФК від 10.09.2013, може виступати додатковим Мерчантом на банківських платіжних терміналах, що розташовані в мережі АЗС/АЗК, що працюють під ТМ «WOG».

Надалі за текстом Партнер-1 Організатора Програми та/або Партнер-2 Організатора Програми/ Партнер-3 Організатора Програми разом та кожен з них окремо – Партнер Організатора програми / Партнери Організатора програми, залежно від контексту.

Мережа АЗС/АЗК, що працюють під ТМ «WOG» та експлуатуються Організатором та Партнерами Організатора Програми надалі іменуються – мережа АЗС WOG / АЗК WOG.

Учасники – фізичні особи, які беруть участь у Програмі, згідно умов, що встановлює Організатор.

Картка Учасника – пластикова картка з магнітною смужкою, яка надає можливість Учаснику накопичувати бонуси за придбання пального, товарів і послуг на АЗК WOG та використовувати бонуси для отримання винагород (по додатковій карті – тільки накопичувати).

Віртуальна картка Учасника - це електронна картка, яка не має фізичного носія, але є повноцінною карткою програми лояльності ПРАЙД. Віртуальна карта дозволяє Учаснику накопичувати бонуси за придбання пального, товарів і послуг на АЗК WOG, а також використовувати бонуси (по додатковій картці - тільки накопичувати). Віртуальну карту можна отримати у мобільному застосунку WOG. Використовувати бонуси або літри або каву з гаманця по віртуальній карті ПРАЙД можливо тільки після установки на картку пін-коду.

Номер телефону учасника – є аналогом пластикової та віртуальної карток ПРАЙД та дозволяє учаснику накопичувати бонуси за придбання пального, товарів і послуг на АЗК, а також використовувати бонуси із обов’язковим введенням ПІН-коду.

Бонуси – одиниці виміру винагороди, які отримує Учасник при виконанні умов Програми. Конвертуються згідно умов Програми.

Винагорода – право Учасника на придбання товарів та послуг в Точках продажу за спеціальною ціною, згідно умов Програми.

Гаманець ПРАЙД – система обліку за допомогою якої Організатор зберігає інформацію про пальне / каву, яке було оплачено Учасником та може бути придбано на АЗК WOG. Гаманець може бути використано Учасником для основної, додаткової

та віртуальної карток. Залишок пального / кави на картці можна поповнити в будь- який зручний момент.

ПІН-код– додатковий захист картки, що встановлюється учаснику та використовується як засіб авторизації (перевірки дозволу на доступ) в момент списання Бонусів або пального / кави з гаманця.

QR-код - матричний код, який є аналогом пластикової і віртуальної карток ПРАЙД, і розпізнається скануючим обладнанням на АЗК.

Рахунок учасника – сукупність облікових та інформаційних даних в системі Організатора на якому накопичуються та зберігаються бонуси, а також з якого відбувається списання необхідної кількості бонусів за бажанням Учасника за придбання пального або товарів в мережі АЗК WOG.

Ваучер – електронний документ, у вигляді 15-ти символьного унікального цифрового коду/номеру, що підтверджує платіж у вигляді передоплати за плановані до придбання Товари Учасниками Програми в мережі АЗС WOG / АЗК WOG.    

 

Електронний сертифікат «Решта на ПРАЙД» – це електронний документ, що надає право на знижку на придбання товарів на АЗК WOG (крім алкоголю та тютюну) на суму, що еквівалентна номіналу сертифікату.

1. Участь в Програмі

1.1. Учасниками Програми є особи, які розраховуються за придбане пальне та товари народного споживання на АЗК за готівку або банківськими платіжними картками, проживають в Україні і яким виповнилось 18 років.

1.2. Для участі в програмі ПРАЙД необхідно здійснити будь-яку покупку на АЗК WOG, що бере участь в Програмі за готівку або за допомогою банківської платіжної картки (пальне, товари в магазині або кафе) та надати номер мобільного телефону для активації рахунку учасника. Після успішної активації на номер мобільного телефону

учасника надходить СМС-повідомлення з підтвердженням. На один номер мобільного телефону можна зареєструвати одну карту ПРАЙД.

1.3. Інформація про те, що на АЗК поширюється дія програми ПРАЙД, розміщується на спеціальних інформаційних плакатах поруч із касою або біля входу до торгового приміщення АЗК. Актуальна інформація про перелік АЗК, на які поширюється дія Програми, розміщена на www.wog.ua.

1.4. Після реєстрації Учасники можуть отримати SMS-повідомлення на номер мобільного телефону, що був вказаний при реєстрації, з інформацією про акції та спеціальні пропозиції.

2. Зарахування та використання бонусів

2.1. Учасник має можливість накопичувати бонуси, здійснюючи покупки на АЗК за готівку або за допомогою банківських платіжних карток. Зарахування бонусів здійснюється на рахунок Учасника, яку він має надати касиру на АЗК в момент оплати. Кількість бонусів, яка зараховується на рахунок Учасника, визначається умовами Програми.

2.2. Бонуси зараховуються за кожну повну гривню, яку витрачає Учасник, купуючи пальне або товари в магазині на АЗК WOG з використанням картки ПРАЙД але тільки за умови, якщо сума чеку перевищує 1 гривню. Якщо сума чеку менша 1 гривні, бонуси не нараховуються. Бонуси також можуть зараховуватись за покупки пального та кави на гаманець ПРАЙД.

2.3. Клієнт має право купити електронний сертифікат «РЕШТА НА ПРАЙД», який дає право на знижку на подальші покупки на АЗК WOG , в тому числі, але не виключно, Клієнт має право перерахувати решту з готівкового розрахунку на картку ПРАЙД.

Електронний сертифікат дає право на знижку із розрахунку 1 грн – 100 бонусів.

Важливо! Учасник отримує можливість накопичувати бонуси відразу після активації рахунку, включаючи бонуси за першу покупку. Для зарахування бонусів за першу поточну покупку учасник повинен надати оператору АЗК при її здійсненні номер власного мобільного телефону для уніфікації учасника програми в системі ПРАЙД та подальшої реєстрації картки. У випадку відмови надати оператору номер мобільного телефону для уніфікації в системі, бонуси за першу поточну покупку не будуть зараховані.

2.4. Нарахування бонусів по дисконтним акціям та програмам визначається виключно офіційними правилами (або іншими регламентними документами) цих

 

програмам / акцій. Бонуси не зараховуються за купівлю підакцизних товарів, окремих товарів, послуг, перелік яких встановлює Організатор / Партнери Організатора Програми.

2.5. Бонуси стають доступними для використання Учасником впродовж однієї доби після зарахування.

При використанні бонусів електронний сертифікат використовується першочергово.

2.6. Зараховані бонуси зберігаються на рахунку Учасника 6 (шість) місяців з моменту зарахування. У випадку, якщо Учасник з будь-яких причин не використав бонуси протягом вказаного терміну, їх залишок автоматично анулюється. Порядок анулювання не використаних бонусів визначається та встановлюється в односторонньому порядку Організатором Програми та може бути роз’яснений Учаснику Програми за відповідним письмовим запитом останнього. Строк дії картки

(фізичної або віртуальної) необмежений.

2.7. Бонуси не є засобом платежу і можуть використовуватись Учасником тільки для отримання винагороди – права придбання товару або послуги в точці продажу за спеціальною ціною, згідно умов Програми. Для використання накопичених бонусів Учасник повинен звернутись до оператора АЗК, на яку поширюється дія Програми.

2.8. Кількість бонусів, що може бути використана Учасником для обміну на винагороду, повинна бути достатньою для такого отримання – еквівалентно вартості винагороди. Максимальна кількість бонусів, що може бути списана з рахунку Учасника протягом календарної доби - 2000 гривень. Допускається як повна, так і часткова оплата товару бонусами. Вартість знятих бонусів відображається в чекові як розмір знижки.

2.9. Використовувати бонуси можуть лише зареєстровані Учасники. Зареєструватися в Програмі Учасник може одним з наступних способів:

2.9.1 Зателефонувати за номером гарячої лінії 0 800 300 525, та надати оператору необхідну для реєстрації інформацію.

2.9.2 Заповнити спеціальну реєстраційну форму у режимі он-лайн за допомогою Інтернет на сайті програми ПРАЙД www.wog.ua.

2.9.3 Заповнити спеціальну реєстраційну форму у мобільному застосунку PRIDE у режимі он-лайн.

2.10. Бонуси не використовуються для придбання алкогольних напоїв, тютюнових

виробів, карток поповнення стільникового зв’язку, товарів, послуг що підпадають під категорію акційних, та окремих товарів і послуг, перелік яких може встановити Організатор / Партнери Організатора Програми.

2.11. Бонуси по одній картці ПРАЙД зараховуються по перших шести чеках за добу на одному АЗК та за дев'ять чеків в мережі АЗС WOG / АЗК WOG. За покупки понад встановленні норми вказані в цьому пункті, зарахування бонусів на картку не передбачене.

2.12. Бонуси не зараховуються за покупки, здійснені з використанням бонусів.

2.13. При поверненні товару, за покупку якого Учаснику були зараховані бонуси, кількість бонусів, яка була зарахована списується з рахунку Учасника. При поверненні товару, придбаного за спеціальною ціною і за право покупки якого з картки Учасника були списані бонуси, кількість бонусів, яка була списана повертається на рахунок Учасника.

 

2.14. Учасник має можливість оплатити пальне за допомогою різноманітних платіжних систем, які на момент платежу приймаються Організатором та зарахувати його на гаманець ПРАЙД в літровому еквіваленті за ціною продажу, що встановлюється Організатором на момент покупки.

2.15. Учасник має право на використання пального з гаманця ПРАЙД на всіх АЗК, що приймають участь у Програмі. Розрахунок з гаманця ПРАЙД можливий лише з пін- кодом.

2.16. Учасник має право на отримання знижки, якщо на момент оплати така знижка встановлена Організатором.

2.17. Учасник не має права на компенсацію вартості пального у випадку його відмови

від участі у Програмі.

2.18. Учасники Програми через кабінет користувача здійснює придбання електронного документа – Ваучера, що підтверджує платіж у вигляді передоплати за заплановані до придбання Товари в майбутньому у мережі АЗС WOG / АЗК WOG, та дають можливість Учаснику отримати Товари в мережі АЗС WOG / АЗК WOG на суму еквівалентну номіналу Ваучера.   

2.19. Придбані Учасниками Програми лояльності ПРАЙД Ваучери забезпечує можливість обліку та накопичення бонусів та отримувати винагороди користувачами Програми лояльності ПРАЙД.

2.20. Партнер-3 Організатора Програми не здійснює реалізацію Учасникам товарів чи паливно-мастильних матеріалів в мережі АЗС WOG / АЗК WOG, а передає Організатору  Програми та Партнеру-1, Партнеру-2 Програми для реалізації набуті у власність Партнера-3 електронні документи (ваучери) обіг яких здійснюється в системі Програми лояльності ПРАЙД.  

2.21. Учасник Програми лояльності ПРАЙД може використати придбаний ваучер, самостійно ввівши цифровий код, або цифровий код ваучера може бути автоматично відображений у кабінеті користувача у мобільному застосунку PRIDE, після його придбання. Ваучер забезпечує можливість обліку/накопичення бонусів та отримання винагороди Учасниками Програми.

2.22. Обіг електронних документів (ваучерів) у системі Програми лояльності ПРАЙД здійснюється за згодою та погодженням з Організатором Програми, останній має право на власний розсуд обмежувати/призупиняти/блокувати обіг ваучерів, без попередження або погодження з Партнер-3 Організатора Програми.

3. Права та обов’язки Учасника Програми

3.1. Учасник, телефонуючи на номер гарячої лінії 0 800 300 525, заповнюючи форму он-лайн реєстрації на сайті Програми лояльності ПРАЙД, або в мобільному застосунку для проходження реєстрації у Програмі, тим самим підтверджує, що йому виповнилось 18 років, він ознайомлений та погоджується з правилами Програми і дає згоду на внесення його персональних даних до електронної бази даних, що належить Організатору.

3.2. Учасник несе відповідальність за достовірність наданих даних, а також своєчасне інформування про зміну свого телефонного номеру та інших даних.

3.3. Про кількість накопичених бонусів та можливість їх використання, а також про залишок на гаманці Учасник може дізнатися з інформації, що міститься у фіскальному чеку, звернувшись до оператора АЗК, зателефонувати за номером гарячої лінії 0 800 300 525, за допомогою Web-сайту Програми або в мобільному застосунку PRIDE.

3.4. Учасник отримує право використовувати накопичені бонуси та зараховані літри пального та порції кави на гаманець ПРАЙД тільки після проходження реєстрації його персональних даних в системі ПРАЙД, у разі коректного заповнення усіх обов’язкових полів реєстраційної форми на сайті Програми, або у разі надання необхідної достовірної інформації оператору контакт-центру, згідно п. 2.10.1 цих Правил.

3.5. Учасник має можливість перевіряти правильність нарахування бонусів за допомогою персонального кабінету на сайті Програми (тільки для зареєстрованих учасників), мобільного застосунку PRIDE або зателефонувавши за номером телефону Гарячої лінії 0 800 300 525.

3.6. Зареєстрований Учасник має право звернутись з проханням заблокувати свою картку.

3.7. У разі втрати пластикової картки Учасник зобов’язаний повідомити про це Організатора зателефонувавши на гарячу лінію. Учасник може продовжувати накопичувати/списувати бонуси з рахунку та користуватися всіма перевагами за допомогою номера телефону.

Організатор не несе відповідальності за всі транзакції, які були здійснені з карткою до моменту повідомлення Організатора про втрату картки.

3.8. Учасник має право у будь-який момент відмовитись від участі у Програмі.

 

3.9. Учасник надає Організатору право надсилати йому інформацію про Програму особистого або загального характеру, спеціальні пропозиції та новини за допомогою електронної пошти, SMS-повідомлень або телефонного зв’язку.

3.10. В усіх питаннях, щодо відносин з Організатором, Учасник керується Цими Правилами та вимогами чинного законодавства України.

3.11. Учасник не має права передавати або розголошувати кодове слово та ПІН-код третім особам.

3.12. Беручи участь у Програмі, Учасник, як суб‘єкт персональних даних підтверджує, що ознайомлений з вимогами Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 р. No 2297-VІ та інших нормативних актів про захист персональних даних і надає згоду Організатору (ТОВ «ВЕСТ ПЕТРОЛ МАРКЕТ») як власнику бази

персональних даних «ПРАЙД» на обробку відомостей про нього, в електронних формах за допомогою інформаційно-телекомунікаційних систем в необхідному та достатньому обсязі, а саме: прізвище ім‘я та по-батькові, дата народження, стать, місце постійного проживання, номер телефону Учасника, електронна адреса, тип, марка, рік випуску транспортного засобу, який є у власності/користуванні Учасника Програми, інформація про кількість та вік неповнолітніх членів родини, інформація щодо банку, страхової компанії та продуктового супермаркету, послугами яких користується Учасник, інформації про місце перебування тощо. Суб‘єкт персональних даних надає Організатору право на отримання, зберігання, обробку, іншим чином використання та розкриття персональних даних третім особам, з метою реалізації правовідносин в межах завдань та умов функціонування Програми, а також у випадках, коли це вимагається відповідно до  законодавства.

Одночасно, Учасник з метою виконання цілей та мети збору персональних даних визначених цими Умовами, підтверджує надання своєї згоди оператору мобільного зв'язку, який надає йому електронні комунікаційні послуги на момент обробки персональних даних та номерний ресурс якого зазначено особою у відповідній формі Програми, на надання Організатору даних про телекомунікаційні послуги та місце перебування Учасника.

3.13. Надаючи згоду на обробку персональних даних, Учасник Програми повідомлений про включення його персональних даних до бази персональних даних «ПРАЙД» ТОВ «ВЕСТ ПЕТРОЛ МАРКЕТ» з метою досягнення цілей та реалізації завдань Програми та обізнаний зі своїми правами, як суб‘єкта персональних даних, які визначені ст. 8 Закону України «Про захист персональних даних», а саме: знати про місцезнаходження бази персональних даних, яка містить його
персональні дані; її призначення та найменування, місцезнаходження та/або місце

проживання (перебування) Власника цієї бази; давати відповідне доручення щодо отримання цієї інформації уповноваженим особам, крім випадків, встановлених законом; отримувати інформацію про умови надання доступу до персональних даних; отримувати інформацію про третіх осіб, яким передаються його персональні дані, що містяться у відповідній базі персональних даних; на доступ до своїх персональних даних, що містяться у відповідній базі персональних даних; отримувати не пізніш як за тридцять календарних днів з дня надходження запиту, крім випадків, передбачених законом, відповідь про те, чи зберігаються його персональні дані у відповідній базі персональних даних, а також отримувати зміст його персональних даних, які зберігаються;

пред'являти вмотивовану вимогу із запереченням проти обробки своїх персональних даних органами державної влади, органами місцевого самоврядування при здійсненні їхніх повноважень, передбачених законом; пред'являти вмотивовану вимогу щодо зміни або знищення

 

своїх персональних даних будь-яким Власником
цієї бази, якщо ці дані обробляються незаконно чи є недостовірними; на захист своїх персональних даних від незаконної обробки та випадкової
втрати, знищення, пошкодження у зв'язку з умисним приховуванням, ненаданням чи несвоєчасним їх наданням, а також на захист від надання відомостей, що є недостовірними чи ганьблять честь, гідність та ділову репутацію фізичної особи; звертатися з питань захисту своїх прав щодо персональних даних до органів державної влади, органів місцевого самоврядування, до повноважень яких належить здійснення захисту персональних даних; застосовувати засоби правового захисту в разі порушення законодавства про захист персональних даних.

4. Права та обов’язки Організатора Програми

4.1. Картки Учасників Програми ПРАЙД є власністю Організатора Програми.

4.2. Організатор має виняткові права на управління Програмою, її розвиток, доповнення та зміну умов. Організатор має виняткові права на вибір АЗК, які беруть участь або не беруть участь у Програмі ПРАЙД. Організатор має виняткові права на залучення партнерів Організатора Програми для участі у Програмі.

4.3. З метою додаткового захисту бонусів та гаманця ПРАЙД Організатор має право в односторонньому порядку на встановлення пін-коду на картку ПРАЙД, повідомивши про це Учасника шляхом відправки повідомлення на номер телефона вказаний при реєстрації.

4.4. Організатор має право в односторонньому порядку вносити зміни в умови Програми (зміни у визначення спеціальної ціни, кількості бонусів, що зараховуються за покупку, виключати з переліку винагород окремі товари та послуги, припинення передбачуваних Програмою окремих заходів або Програми в цілому, впровадження нових заходів, зміна строку зберігання бонусів на рахунку, залучення нових партнерів Організатора Програми, тощо), про що повідомляє Учасників Програми шляхом розміщення інформації у точках продажу та/або на Web-сайті Програми.

4.5. Організатор має право відмовити у видачі картки, вилучити чи припинити дію картки у випадку виявлених фактів або обґрунтованих підозр:

4.5.1. у разі виявлення не типової історії транзакцій. Не типові транзакції визначаються Організатором на власний розсуд;

4.5.2. при відсутності будь-яких операцій з використанням картки впродовж 12

(дванадцяти) місяців.

4.6. Якщо під час реєстрації Учасник надав не всі дані на вимогу оператора Гарячої лінії, обов’язкові до заповнення, або подані дані є некоректними, Організатор залишає за собою право не вносити їх до бази даних і, відповідно, не реєструвати Учасника в Програмі.

4.7. Організатор залишає за собою право надавати відповіді по всіх спірних питаннях на звернення Учасників впродовж 30 днів.

4.8. Організатор залишає за собою право заблокувати картку ПРАЙД у випадку, якщо впродовж останнього року по ній не здійснювалось жодної транзакції.

4.9. Організатор залишає за собою право на встановлення обмежень на списання бонусів Учасника Програми ПРАЙД.

 

4.10. До надання послуг, згідно умов Програми, Організатор вправі залучати третіх осіб, за умови дотримання положень Програми та при цьому залишаючись у повній мірі відповідальним за результат наданих послуг.

4.11. Організатор зобов’язується належним чином збирати, зберігати та обробляти дані Учасників Програми, використовувати їх в рамках програми та норм чинного законодавства.

4.12. В усіх питаннях, щодо відносин з Учасниками Програми, Організатор керується цими правилами та вимогами чинного законодавства України.